Pagina 29 van 34 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 580 van de 668

Onderwerp: MMI kaartupdates

  1. #561

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    385
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Helemaal duidelijk!
    En hoe kan ik zien hoe vaak ik al een update gedaan heb/hoe veel keer ik van die max 5 nog over heb?

  2. #562
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ik heb gister de 4e gedaan (staat in de link) in het 4e jaar van de S3.
    Kick ass and chew bubblegum

  3. #563

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Goedemorgen Heren,

    Ik heb gisterenavond een poging gedaan om de 2019 update te draaien via MyAudi. Ik liep tegen een paar problemen aan.
    Tijdens het kopiëren naar de SD-kaart geeft het programma aan dat er 13.3 van de 13.3 GB gekopieerd zijn en blijft zo een half uur staan. ( Je ziet de rode cirkel draaien aan de bovenkant, dus in mijn beleving was het programma nog niet helemaal klaar.)
    Naar mijn weten was dit tijdens de vorige keer updaten ook het geval, dus heb ik het programma afgesloten en ben naar de auto gegaan.
    Eenmaal klaar voor updaten ( Via Audi Connect ) geeft het MMI + systeem aan dat er geen data op de SD-kaart staat, was dus ook mijn 2de probleem is.
    Ik heb voordat ik begon met updaten alle data op de SD-kaart verwijderd en deze opnieuw geformatteerd ( NTFS ).

    Heeft iemand ideeën wat er fout zou kunnen zijn?

    bvd.

  4. #564
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Is je kaartje groot genoeg?
    Formatteren op fat32 lijkt mij.
    Waar op de kaart heb je t opgeslagen? Je mag nl geen aparte map hiervoor maken
    Verder lijkt t alsof om eoa reden de download niet voltooid is. Dan zal t niet werken.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  5. #565

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Is je kaartje groot genoeg?
    Formatteren op fat32 lijkt mij.
    Waar op de kaart heb je t opgeslagen? Je mag nl geen aparte map hiervoor maken
    Verder lijkt t alsof om eoa reden de download niet voltooid is. Dan zal t niet werken.
    @HD1:

    Bedankt voor je reply. Ik heb, om te beginnen het kaart materiaal opgeslagen op de harde schijf. Ik kwam er vrij snel achter en herinnerde mij ook van een vorige update dat ik alles direct op de SD kaart moest opslaan en heb dit dus ook gedaan. Het formatteren in fat32 kan ik ook nog eens proberen. De SD kaart is groot genoeg ( 32GB ) voor de update van 13.3 GB. Alleen vind ik het raar dat na het kopiëren het programma blijft "werken". Heb jij bijvoorbeeld na het succesvol kopieren een melding gehad dat al je bestanden met succes waren gekopieerd naar je SD kaart?


  6. #566
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ja, idd netjes melding aan t einde. Ik heb meteen op sd card opgeslagen.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  7. #567

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Ja, idd netjes melding aan t einde. Ik heb meteen op sd card opgeslagen.
    @HD1: Bedankt! Ik heb als eerste de SD-kaart als FAT32 geformatteerd. Vervolgens direct op de SD-kaart opgeslagen.
    En warempel! Ik kreeg een melding dat alles op de SD-kaart is opgeslagen, dus dat is goed.
    Alleen het installeren in de auto moet ik nog doen.

    Ps. Ik heb wel Audi Connect, maar GEEN sim kaart. Ik weet niet of dit verder nog wat uitmaakt omdat ik las dat als men Audi Connect heeft ( met SIM-kaart ) men de updates alleen via die weg kon verkrijgen.

    Ik ga straks eens proberen of ik de update gedraaid krijg in de auto.

  8. Ad
  9. #568
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Goed zo! well done
    nee, je kunt t dan zo installeren.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  10. #569

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Helaas moet ik constateren dat ik nog steeds de melding van mijn MMI krijg dat er geen gegevens op de SD kaart staan. Terwijl ik wel het idee heb dat ik alle stappen goed heb doorlopen. Vreemd. Iemand nog suggesties?

  11. #570
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Heb je wel recht op een kaart update? Daar kan het ook aan liggen namelijk. Probeer eens een oudere versie.

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  12. #571

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Heb je wel recht op een kaart update? Daar kan het ook aan liggen namelijk. Probeer eens een oudere versie.

    VCDS Regio Den Haag | VCDS Hex-net | VCP | Odis | Rainesh@hotmail.com
    @Rainesh: Is het in dat geval dan wel nog mogelijk om een update te downloaden, want dat lukt wel gewoon.
    Kan het misschien ook zo zijn dat ik al de 2019 versie heb? Lijkt mij echter niet het geval omdat ik de auto al sinds 2018 heb, en zelf nog geen update heb gedaan.
    Verder heb ik ook geen enkel idee waar het nog aan zou kunnen liggen.

  13. #572
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA3 Bekijk Berichten
    Helaas moet ik constateren dat ik nog steeds de melding van mijn MMI krijg dat er geen gegevens op de SD kaart staan. Terwijl ik wel het idee heb dat ik alle stappen goed heb doorlopen. Vreemd. Iemand nog suggesties?
    Wat staat er op de card als je die via verkenner bekijkt?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  14. #573

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    @HD1: Het is gelukt! Het pakket gaf, dacht ik al aan klaar te zijn terwijl dit niet zo was!
    Even rustig laten uitladen en nu word alles geupdatet in de auto! Dank allen voor jullie meedenken en helpen.
    Laatst gewijzigd door MarcA3; 28-06-19 om 21:27.

  15. #574
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Leerzaam
    Mooi dat t gelukt is.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  16. #575

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Hoe kom je nou precies aan zon update?
    Dacht dat dit alleen via de dealer kon a 199 euro?

  17. #576
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.611
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Voor zover ik het begrijp krijg je een aantal updates (5?) binnen de eerste paar jaar (4?) gratis na aanschaf van een nieuwe Audi. Die kun je dan zelf downloaden en installeren. Vervolgens kun je dan tegen betaling een abonnement aanschaffen indien gewenst.
    Gewone stervelingen met wat oudere auto's zijn idd aangewezen op de dealer voor 199€, zeker in het geval van een MMI met hard disk zoals mijn Q5...... Of 99€ icm een servicebeurt, of een aircobeurt.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  18. #577

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ik zou graag een abonnement afsluiten om na de eerste 5 kaartupdates nieuwe kaartupdates te kunnen downloaden via myAudi, maar dat abonnement ben ik nog nergens tegengekomen. Ik zie nu dit op myAudi:

    myAudi_kaartupdate_2019-07-06.png

    Voor zover ik weet is de 2019 / 2020 kaart beschikbaar. Mijn auto is geleverd in november 2016, dus waarschijnlijk heb ik de eerste 5 updates inmiddels gehad. Ik vind echter nergens terug hoe ik de 2019 / 2020 kaart kan aanschaffen (los of via abonnement). Op shop.audi.nl staat nog de 2019 kaart, maar die heb ik al. Weet iemand meer?

  19. #578
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    557
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Tijdens de eerste 5 gratis updates zie je jaarlijks 2 updates:
    1x ongeveer in juni met een jaartal van dat jaar en het volgend jaar. Dus nu inderdaad 2019 / 2020
    1x ongeveer in november met een jaartal van het volgend jaar: Dus in november dit jaar komt de update 2020

    Bij de dealer staat er alleen het jaartal. Dat is vanaf november 2018 de update 2019 en in november 2019 komt de update voor 2020 vrij.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joni Bekijk Berichten
    Ik zou graag een abonnement afsluiten om na de eerste 5 kaartupdates nieuwe kaartupdates te kunnen downloaden via myAudi, maar dat abonnement ben ik nog nergens tegengekomen. Ik zie nu dit op myAudi:

    myAudi_kaartupdate_2019-07-06.png

    Voor zover ik weet is de 2019 / 2020 kaart beschikbaar. Mijn auto is geleverd in november 2016, dus waarschijnlijk heb ik de eerste 5 updates inmiddels gehad. Ik vind echter nergens terug hoe ik de 2019 / 2020 kaart kan aanschaffen (los of via abonnement). Op shop.audi.nl staat nog de 2019 kaart, maar die heb ik al. Weet iemand meer?
    Tijdens de eerste 5 gratis updates zie je jaarlijks 2 updates:
    1x ongeveer in juni met een jaartal van dat jaar en het volgend jaar. Dus nu inderdaad 2019 / 2020
    1x ongeveer in november met een jaartal van het volgend jaar: Dus in november dit jaar komt de update 2020

    Bij de dealer staat er alleen het jaartal. Dat is vanaf november 2018 de update 2019 en in november 2019 komt de update voor 2020 vrij.
    Laatst gewijzigd door tom; 07-07-19 om 10:13.
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  20. #579

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Bedankt, dus als ik het goed begrijp is de 2019 / 2020 kaart niet via de dealer te verkrijgen? Dat zou wel jammer zijn, want de kaarten lopen bij het uitkomen al achter op de werkelijkheid en op bijvoorbeeld de TomTom kaart die op ongegveer hetzelfde moment uitkomt. Kijk bijvoorbeeld hoe lang het duurde voordat de verlengde A4 zichtbaar was op de kaart.

  21. #580

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Welk systeem heb je? Waarschijnlijk is de nieuwe kaart nu wel uit, via de dealer vast ook wel te krijgen. Loopt altijd een jaar achter.

Pagina 29 van 34 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •