Pagina 31 van 34 EersteEerste ... 212728293031323334 LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 620 van de 668

Onderwerp: MMI kaartupdates

  1. #601

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Koekel is je vriend. Algemene info over de licentie:
    https://www.audi.nl/nl/web/nl/audi-c.../modellen.html

    Licentie staat ergens tussen de menu-items van AudiConnect. Ziet er zoiets uit, maar dan A3-stijl:
    https://www.google.com/search?rlz=1C...hB14b_g4EAJUM:
    Dank je! Ik zal straks meteen checken!

  2. #602

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Heren,

    Ik heb bovenstaande even gecontroleerd en de licentie is nog geldig tot november 2019, dus dat zou goed moeten zijn.
    Helaas werkt Google Maps, maar ook de Audi Connect diensten nog stees niet. Ook na een reset van het MMI systeem werkt het nog niet.
    Als ik inlog bij Myaudi dan zegt deze site dat het voertuig niet verbonden is. Wellicht is dat een trigger om de fout te lokaliseren.
    Ik heb voordat de problemen begonnen de MMI een update gegeven naar de 2019 versie. Hierna heeft Maps en de Connect diensten welgeteld nog 1 keer gewerkt.
    Ik zie bij het aanzetten van contact dat de laadbalk van google helemaal vol loopt, maar dat er hierna niks meer gebeurd. Wie o wie weet wat ik fout doe?

    alvast dank voor jullie hulp.

  3. #603
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ik kan me voorstellen dat die mmi-update als nieuw systeem wordt gezien door de licentieservert. Ik zou via een dealer proberen dit bij PON te laten nakijken. Mijn licentie was in januari ‘19 nog maar 2,5 geldig. Moest via PON worden aangepast, dus verwacht dat licentiebeheer voor NL bij hun is ondergebracht. Maar .... ik kan er ook helemaal naast zitten.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  4. #604

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Ik kan me voorstellen dat die mmi-update als nieuw systeem wordt gezien door de licentieservert. Ik zou via een dealer proberen dit bij PON te laten nakijken. Mijn licentie was in januari ‘19 nog maar 2,5 geldig. Moest via PON worden aangepast, dus verwacht dat licentiebeheer voor NL bij hun is ondergebracht. Maar .... ik kan er ook helemaal naast zitten.
    Hi,

    Bedankt voor je reactie! Ik heb de Audi webwinkel gemaild. Deze konden mij ook zeggen dat mijn licentie nog geldig was tot november. Anders zal ik hun eens bellen morgen.

  5. #605
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Indertijd zelf ook was issues als onderhavige gehad. Ben toen naar de officiële Audi dealer voor A'dam. geweest. Zij hadden daar een apart mannetje voor rondlopen die alles geacht werd ervan te weten.
    Dat bleek ook zo. Met zijn mobiel, een laptop en wat belletjes was het snel gefixt. Allemaal onder de noemer service. Gaf me voorts nog wat tips en opties en na een afsluitend kopje koffie ging ondergetekende zeer content weer huiswaarts.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robasto; 24-07-19 om 15:51.
    The desire to know is natural to all good people.


  6. #606

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Indertijd zelf ook was issues als onderhavige gehad. Ben toen naar de officiële Audi dealer voor A'dam. geweest. Zij hadden daar een apart mannetje voor rondlopen die alles geacht werd ervan te weten.
    Dat bleek ook zo. Met zijn mobiel, een laptop en wat belletjes was het snel gefixt. Allemaal onder de noemer service. Gaf me voorts nog wat tips en opties en na een afsluitend kopje koffie ging ondergetekende zeer content weer huiswaarts.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ik denk zelf ook dat ik dit maar moet gaan doen.
    Ik heb gisteren opeen volgend de MMI gereset, de MMI terug gezet naar fabrieksinstellingen, en vervolgens omdat dit allemaal niet hielp de datamodule een half uur uitgezet en erna weer aan.
    Resultaat: Geen Connect diensten en geen Google Maps. Het rare aan dit hele verhaal vind ik dat er bij de verbindingsmanager wel gewoon staat dat ik verbonden ben met MyAudi en dat de staat van de verbinding zeer goed is.

  7. #607
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA3 Bekijk Berichten
    Ik denk zelf ook dat ik dit maar moet gaan doen.
    Ik heb gisteren opeen volgend de MMI gereset, de MMI terug gezet naar fabrieksinstellingen, en vervolgens omdat dit allemaal niet hielp de datamodule een half uur uitgezet en erna weer aan.
    Resultaat: Geen Connect diensten en geen Google Maps. Het rare aan dit hele verhaal vind ik dat er bij de verbindingsmanager wel gewoon staat dat ik verbonden ben met MyAudi en dat de staat van de verbinding zeer goed is.
    Schakel je datamodule voor een uurtje uit. Auto moet daarna ook uit staan en dan weer inschakelen.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  8. Ad
  9. #608

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Schakel je datamodule voor een uurtje uit. Auto moet daarna ook uit staan en dan weer inschakelen.
    Hoi Rainesh tnkx voor je reactie, Ik heb dit al geprobeerd, maar echter voor een half uurtje. Zal het straks eens proberen, maar dan voor langere tijd.


    Edit: ook dit heeft helaas niks geholpen. Ben het einde eigenlijk een beetje nabij. Ik zit eraan te denken om morgen toch even naar de dealer te rijden en te vragen voor hulp.
    Heb zelfs al met het Audi Customer Care center gebeld maar deze mensen hebben blijkbaar dagen lang nodig om te reageren helaas.
    Laatst gewijzigd door MarcA3; 26-07-19 om 18:35.

  10. #609
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    En? Al bij de dealer geweest?
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  11. #610

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    En? Al bij de dealer geweest?
    Jazeker, het volgende is er allemaal gebeurt:

    De avond voordat ik naar de dealer ging heb ik de auto via chassisnr opnieuw toegevoegd bij MyAudi. Verder heb ik via verificatie mezelf als eigenaar geregistreerd.
    Op dat tijdstip werkte het nog steeds niet. De dag erna ben ik naar de dealer gereden en hem het hele verhaal uitgelegd. De behulpzame verkoper bood aan om er even met mij naar te kijken. So far, so good......Verkoper vraagt mij netjes om mijn MyAudi gegevens in te vullen, en ik ben met stomheid geslagen: Het MMI laad alle gegevens in en ik kan navigeren via Google Maps, en ook de Connect diensten werken! Je voelt jezelf op dat moment een beetje dom, maar de verkoper legde mij uit dat dit wel eens vaker voor kwam en de reden was dat de Connect diensten er wel eens vaker uit liggen. Tevreden en vooral blij keerde ik op dat moment terug naar huis. Mijn blijdschap was echter van korte duur omdat er al na een paar kilometer op het MMI te zien was dat de diensten wederom niet meer beschikbaar waren. Toch niet bij de pakken neer gaan zitten en PON gecontacteerd.
    De dag erna werd ik netjes terug gebeld en heb ik mijn hele verhaal tot op dat punt gedaan. Medewerker gaf zelf aan dat dit toch wel eens een iets complexer probleem kon gaan zijn omdat ik alles al heb geprobeerd wat hij zelf ook zou adviseren. M.a.w. hij heeft nu contact gelegd met de fabriek ( ik denk zelf Ingolstadt .) om via hun een oplossing te gaan krijgen voor het probleem.

  12. #611
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Jaha, ik vreesde al dat je niet onder onze vrienden van PON uit zou komen.
    Hopelijk is de oplossing nabij.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  13. #612

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Maakt mezelf niet zoveel uit hoor. Punt is dat het opgelost word. Wel raar dat sinds ik contact heb met deze heren mijn Google Maps alvast weet werkt. Ze kunnen vanaf afstand toch wellicht meer dan ik dacht.

  14. #613
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA3 Bekijk Berichten
    ... Ze kunnen vanaf afstand toch wellicht meer dan ik dacht.
    Big brother is ...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  15. #614
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Werkt alles weer naar behoren?
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  16. #615

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Wonder boven wonder wel. Zelfs de Connect diensten lijken weer te werken. Heb jezelf ook problemen met connect ?

  17. #616
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Nee, alleen toen ik de auto net nieuw had, moest de licentietijd bijgesteld worden. Dat ging via PON. Zij beheren Audi Connect in NL.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  18. #617

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Leeftijd
    59
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Wat is nu de laatste kaartversie.
    Ik heb 2019 maar die is al van oktober vorig jaar.
    Volgens de MMI inlog komt er om het half jaar ongeveer een update. Dat lijkt me al verstreken sinds oktober.
    Was in Duitsland afgelopen week en kwam toch stukken weg tegen wat ie niet kende.
    ik hoor graag welke versie het nieuwst is.

    Gr. Paul
    Audi A3 Sportback 1.0 TFSI zilvergrijs, MMI+, bjr. dec.2017

  19. #618
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    ws ergens rond oktober / november
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  20. #619

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Ik heb een A3 8v bj januari 2017 met 3 jaar audi connect. Het is een Duitse jahreswagen import. Volgens de audi.de advertentie zit er bij de connect dienst 5x de halfjaarlijkse kaarten update, te verkrijgen via myAudi. Echter kan ik via myAudi niets downloaden.

    In myAudi krijg ik een melding dat ik aanvullende voertuiginformatie moet laten ontgrendelen bij de dealer (zelfde melding krijg ook bij mijn NL geleverde Q2, maar deze heeft geen connect)

    De NL dealer geeft aan dat de aanvullende voertuiginformatie niet mogelijk zijn op de A3 en Q2.
    Nu is mijn vraag klopt dit?
    En zo ja, waar kan ik dan wel de Navi kaarten update downloaden?

  21. #620
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    De dealer kan jou als eigenaar in het Audiconnect-systeem zetten. Vreemd genoeg weten ze alles van sales, maar after-sales ahum kuch.
    Terug naar de dealert!
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •