Pagina 23 van 34 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 460 van de 668

Onderwerp: MMI kaartupdates

  1. #441
    BenJoep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    43
    Posts
    216
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Nee, je kunt wederom een abbo nemen van 5 updates via de audi webshop.
    Dach iets van 250€ voor 5 updates maar zeker weet ik het niet.

    update kan het niet vinden, alleen Audi connect voor 3 jaar 140€. Ik weet zeker dat mijn dealer gezegd had dat je dit weer kunt verlengen.

    Misschien even navragen bij de dealer.
    Voor de MMI (non-plus) weet ik het zeker, voor de MMI + niet. Het kan natuurlijk best dat je voor de plus een update kunt doen voor nog eens 5 updates.
    | Audi A3 Sportback 8V Ambition Pro-Line S 1.4TFSI (140pk) CoD |

  2. #442

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    49
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Net geprobeerd de update te downloaden. Ik kies voor 'het totale pakket downloaden' en dan voor pakket voorbereiden. Daarna wordt er een JNLP bestand gedownload. Dat bestand zou de echte download moeten starten, maar helaas gebeurt er niet anders als dat het bestand steeds opnieuw gedownload wordt. Ik heb Java geinstalleerd, maar het lukt me niet.

    Iemand tips?

  3. #443
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erdeke Bekijk Berichten
    Net geprobeerd de update te downloaden. Ik kies voor 'het totale pakket downloaden' en dan voor pakket voorbereiden. Daarna wordt er een JNLP bestand gedownload. Dat bestand zou de echte download moeten starten, maar helaas gebeurt er niet anders als dat het bestand steeds opnieuw gedownload wordt. Ik heb Java geinstalleerd, maar het lukt me niet.

    Iemand tips?
    Java updaten.
    Ik heb de eerste keer ook zitte kloten om het te downloaden. Het was een combinatie van java en windows 10. Ben naar mijn windows 7 pc gegaan en heb het daar kunnen downloaden. Success

  4. #444
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.315
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erdeke Bekijk Berichten
    Net geprobeerd de update te downloaden. Ik kies voor 'het totale pakket downloaden' en dan voor pakket voorbereiden. Daarna wordt er een JNLP bestand gedownload. Dat bestand zou de echte download moeten starten, maar helaas gebeurt er niet anders als dat het bestand steeds opnieuw gedownload wordt. Ik heb Java geinstalleerd, maar het lukt me niet.

    Iemand tips?
    Java wordt vaak geblokkeerd ivm de lekken die erin zitten in je browser.
    Misschien daar eens naar kijken

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #445

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Leeftijd
    49
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ik heb de oplossing inmiddels gevonden. Het heeft inderdaad met Java te maken, in de browsers kreeg ik het niet voor elkaar. Ik heb toen in Windows rechts op het JNLP bestand geklikt en gekozen voor 'openen met' en toen de Java Web Start Launcher gekozen. Toen opende dus wel het programma om de update mee te downloaden. De download loopt nu, maar is wel erg langzaam. Ik denk dat de upload bij Audi niet erg hoog is.


  6. #446
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    558
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erdeke Bekijk Berichten
    De download loopt nu, maar is wel erg langzaam. Ik denk dat de upload bij Audi niet erg hoog is.
    Download duurde bij mij 2,5 uur en importeren in auto 1 uur.
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  7. #447
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ik ga ook even de versies checken. Juist vorige week een update gedownload van 18,8 GB. Zou jammer zijn als dat nog net de oude is.

  8. Ad
  9. #448
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Gezien de grootte van de nieuwe download (19,9GB) kan ik weer opnieuw gaan downloaden. Ik heb alleen een probleem bij het downloaden. Het download programma zegt dat er maar 14,6 GB ruimte op de aangewezen locatie beschikbaar is en dus onvoldoende ruimte. De SD-kaart heeft echter meer dan 30 GB vrije ruimte en ook bij locatie op de harddrives krijg ik dezelfde melding.

  10. #449
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    Gezien de grootte van de nieuwe download (19,9GB) kan ik weer opnieuw gaan downloaden. Ik heb alleen een probleem bij het downloaden. Het download programma zegt dat er maar 14,6 GB ruimte op de aangewezen locatie beschikbaar is en dus onvoldoende ruimte. De SD-kaart heeft echter meer dan 30 GB vrije ruimte en ook bij locatie op de harddrives krijg ik dezelfde melding.
    Kijk of je voldoende op c ruimte hebt. De datawordt tijdelijk op een drive gedownload (default c) alvorens het op de sd kaart wordt gekopieerd.

  11. #450

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Zal er in de download je chassisnummer verwerkt zitten of hoe checkt de MMI de geldigheid? Vrees van wel, iemand dit toevallig al getest? Hier helaas nu ook voor 't eerst de melding "Zonder licentieverlenging niet beschikbaar" bij de 2016/2017 versie 😁 A3 met MMI+ is van sept. 2013, 2016 kaarten zijn nog wel te downloaden.
    Laatst gewijzigd door bureno; 27-06-16 om 20:22.

  12. #451
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.315
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ja al eens geprobeerd, wil niet.
    Ergens zit je vin code in verwerkt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  13. #452
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bureno Bekijk Berichten
    Zal er in de download je chassisnummer verwerkt zitten of hoe checkt de MMI de geldigheid? Vrees van wel, iemand dit toevallig al getest? Hier helaas nu ook voor 't eerst de melding "Zonder licentieverlenging niet beschikbaar" bij de 2016/2017 versie 😁 A3 met MMI+ is van sept. 2013, 2016 kaarten zijn nog wel te downloaden.
    Je chassusnummer zit inderdaad in de download. Ik heb voor mijn vrouw dr A3 ook geprobeerd om die van mij te laden maar dit werkt niet.
    Ben nu wel benieuwd wat dit geintje gaat kosten bij een eventueel verlenging van het abbo. Neem even aan dat ze niet denken dat iedereen elk half jaar 200€ betaald voor een update. In dat geval zullen de meeste het laten ziten en dan zo maar verder rijden. Die van mij houd op mid 2017 en als ze dan voor 250€ nog 5 updates geven doe ik mee als het meer is dan laat ik het ook zitten. Zit ook nog te twijfelen of ik Audi connect wel ga updaten als dit afloopt

  14. #453
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Ik zat eerder in het verkeerde topic.
    Vandaag wilde ik de kaartupdate (2016/2017) in de auto installeren die ik vorige week heb gedownlaod maar kreeg de melding dat de updategegevens verouderd waren.
    Update opnieuw gedownload naar veel gedoe met zogenaamd niet toereikende ruimte (30GB vrij op de OS schijf, 350 GB vrij op de andere HD en 29 GB vrij op de SD-kaart. Download van 19,9GB inmiddels binnen en nu begint hij te zeuren om 21,6 GB ruimte die nodig is!
    Ben ik de enige met dit zeer moeizame proces om een update te krijgen?

  15. #454
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    Ik zat eerder in het verkeerde topic.
    Vandaag wilde ik de kaartupdate (2016/2017) in de auto installeren die ik vorige week heb gedownlaod maar kreeg de melding dat de updategegevens verouderd waren.
    Update opnieuw gedownload naar veel gedoe met zogenaamd niet toereikende ruimte (30GB vrij op de OS schijf, 350 GB vrij op de andere HD en 29 GB vrij op de SD-kaart. Download van 19,9GB inmiddels binnen en nu begint hij te zeuren om 21,6 GB ruimte die nodig is!
    Ben ik de enige met dit zeer moeizame proces om een update te krijgen?
    Het process werkt als volgt:

    Eerst download hij de 21 Gb naar je locale HD meestal C:\ maar je kunt dit specificeren.
    Dan moet dit bestand extracted (uitgepakt) worden op jous SD kaart.

    Ik vermoed dat jij de eerste download al op het kaartje hebt geschreven (21Gb) en dan is er niet nog eens 21Gb over om het bestand uittepakken in de juiste folder structuur)

    Ik download naar D Drive en laat het bestand ook extracten in een directory op dezelfde drive waar ik 2Tb over heb. Dit is sneller.
    Dan als het klaar is copy ik de content van deze directory op een lege SD.
    Nu kun je hem uploaden in je mmi in de auto (duurt ook nog een uur)

    Success
    Laatst gewijzigd door svkaster; 12-07-16 om 18:08.

  16. #455

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Hier nu bij de 2016/2017 kaarten ook de melding "Zonder licentieverlenging niet beschikbaar"... (A3 is van september 2013)
    Heeft er al iemand van de dealer vernomen hoe je de licentie kunt verlengen? Of zal Audi daarmee bedoelen koop elk jaar maar een losse dure update..?
    Ik wacht nog op antwoord van Audi Nederland.

  17. #456

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    604
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Goh. De A4 tussen Rotterdam en Delft is open sinds 1 januari 2016... maar op de nieuwe mapupdate bestaat 'ie nog niet. We lopen weer lekker achter bij Audi. (MMI+ hier)

  18. #457
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svkaster Bekijk Berichten
    Het process werkt als volgt:

    Eerst download hij de 21 Gb naar je locale HD meestal C:\ maar je kunt dit specificeren.
    Dan moet dit bestand extracted (uitgepakt) worden op jous SD kaart.

    Ik vermoed dat jij de eerste download al op het kaartje hebt geschreven (21Gb) en dan is er niet nog eens 21Gb over om het bestand uittepakken in de juiste folder structuur)

    Ik download naar D Drive en laat het bestand ook extracten in een directory op dezelfde drive waar ik 2Tb over heb. Dit is sneller.
    Dan als het klaar is copy ik de content van deze directory op een lege SD.
    Nu kun je hem uploaden in je mmi in de auto (duurt ook nog een uur)

    Success
    Nee, de eerste download doe ik op de HDD en dan geeft hij al aan dat er minder beschikbaar is dan de 19,9GB die het bestand groot is. Ik heb een nieuwe download (nummer 5) kunnen maken via Explorer en toen was de ruimte geen probleem. Echter na 96% van het validatieproces (extractie) krijg ik een foutmelding bij een Bosnië-Herzegovina ISO bestand. Dat is mij nu al twee keer gebeurd. Volgens is de SD-kaart niet meer benaderbaar en ook niet te formatteren voordat ik de laptop opnieuw heb opgestart.
    Als noodoplossing nu een deel update gedownload met Nederland en Duitsland. Die heb ik kunnen installeren in de A3. Om ook Frankrijk te updaten dacht ik een ander deelbestand te downloaden en te installeren maar ook daar loop ik weer tegen download problemen aan.

  19. #458

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eaziness Bekijk Berichten
    Goh. De A4 tussen Rotterdam en Delft is open sinds 1 januari 2016... maar op de nieuwe mapupdate bestaat 'ie nog niet. We lopen weer lekker achter bij Audi. (MMI+ hier)
    ik had bijna de update binnengehaald voor dit stukje weg.... toch nog maar een update wachten...

  20. #459

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    45
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Net ook de update 2016-2017 geinstalleerd en veel nieuwe wegen staan er nog niet op. N35 bij Wierden en enkele nieuwe (2 jaar) oude straten in onze woonplaats niet. De Garmin van mijn ouders ook geupdated, daar staan ze wel op. Beetje jammer. Weer iemand waar je dit kunt melden bij Audi?

  21. #460
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: MMI kaartupdates

    Weet inmiddels al iemand wat het verlengen van het 3 jaarige abbo verlenging kost? Of kun je alleen de jaarlijkse update kopen van 199€?

    Mijn abbo loopt pas af mid 2017 maar zou wel al eens willen weten wat dit grapje gaat kosten?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •