Pagina 33 van 34 EersteEerste ... 23293031323334 LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 660 van de 668

Onderwerp: MMI kaartupdates

  1. #641

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2019
    Leeftijd
    58
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Bedankt voor de melding. Heeft echt idioot lang geduurd.

  2. #642

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2019
    Leeftijd
    35
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Kan iemand een kaart 2019/2020 update uitvoeren in een a3 2016 facelift voor een acceptabel bedrag? Vind de verschillen nogal groot. Zo vraagt vw voor een kaart update in een golf 7 25 euro en rekent audi voor een kaart update 199 euro.

  3. #643
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AnnoBreda Bekijk Berichten
    Kan iemand een kaart 2019/2020 update uitvoeren in een a3 2016 facelift voor een acceptabel bedrag? Vind de verschillen nogal groot. Zo vraagt vw voor een kaart update in een golf 7 25 euro en rekent audi voor een kaart update 199 euro.
    Je zult toch hiervoor naar de dealer toe moeten gaan. En dan zou ik eigenlijk even wachten want 2020 kaart komt binnenkort uit voor Audi A3 etc.

    VW systeem is anders, kaart materiaal is wel hetzelfde maar de activatie is anders. Dat je 25 euro betaald bij VW is belachelijk, want je kunt het gratis zelf downloaden via het officiële Discover Care programma van VW.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 01-12-19 om 23:14.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #644
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AnnoBreda Bekijk Berichten
    Kan iemand een kaart 2019/2020 update uitvoeren in een a3 2016 facelift voor een acceptabel bedrag? Vind de verschillen nogal groot. Zo vraagt vw voor een kaart update in een golf 7 25 euro en rekent audi voor een kaart update 199 euro.
    Zou je nog eens aandachtig de forumreglementen willen nalezen, vooral waar het gaat om discussies over illegale software?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #645

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2019
    Leeftijd
    35
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Je zult toch hiervoor naar de dealer toe moeten gaan. En dan zou ik eigenlijk even wachten want 2020 kaart komt binnenkort uit voor Audi A3 etc.

    VW systeem is anders, kaart materiaal is wel hetzelfde maar de activatie is anders. Dat je 25 euro betaald bij VW is belachelijk, want je kunt het gratis zelf downloaden via Discover Care programma.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Rainesh, inderdaad je kunt die gratis downloaden maar ik niet in ieder geval. De update duurt 3 volle dagen om te downloaden en vervolgens bij 90 % kapt hij alles af en is hij mislukt. En dan vraagt de dealer 25 euro voor de update omdat het programma van vw niet werkt.


    Tom, ik vraag hier om een update die normaal gratis te downloaden is en ging er vanuit dat dit hetzelfde geregeld was als bij vw. En als diegene dan de update in mijn auto doet hoeft dat niet voor niks, Illegale software hoef ik niet in mijn auto.


  6. #646
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AnnoBreda Bekijk Berichten
    Rainesh, inderdaad je kunt die gratis downloaden maar ik niet in ieder geval. De update duurt 3 volle dagen om te downloaden en vervolgens bij 90 % kapt hij alles af en is hij mislukt. En dan vraagt de dealer 25 euro voor de update omdat het programma van vw niet werkt.


    Tom, ik vraag hier om een update die normaal gratis te downloaden is en ging er vanuit dat dit hetzelfde geregeld was als bij vw. En als diegene dan de update in mijn auto doet hoeft dat niet voor niks, Illegale software hoef ik niet in mijn auto.
    Ik gebruik het officiële VW programma probleemloos om de T-Roc van mijn ouders steeds te updaten. Gaat altijd prima.

    Voor de Audi A3 kaarten zul je toch naar de dealer toe moeten.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 01-12-19 om 23:15.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  7. #647
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Ik heb de MMI plus en vorige maand de laatste kaart ingelezen via de auto. Dat werkt goed en scheelt een prijzig bezoek aan de dealer. Echter blijf ik me verbazen over de fouten die in de navigatiegegevens en manier van berekenen zitten.

    * A2 bij Utrecht in noordelijke richting. Als ik naar de A12 wil, dan krijg ik een hele aparte route voorgeschoteld. Deze lijkt op een lus. De navigatie wil eigenlijk dat ik de afslag voorbij rijd en dan de verkeerde afslag neem, om vervolgens terug te rijden en wel de goede afslag te nemen.
    * De stationsstraat in Alphen a/d Rijn is al jaaaaaaaren van een kant afgesloten. In de laatste update blijft die me in deze straat sturen, maar dat kan niet, want afgesloten.

    Ik snap dat er best een foutje in kan sluipen of blijven zitten, maar met name die structurele soms kleine vreemde routafwijkingen irriteren me.
    Herkent iemand dit soort zaken?
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  8. Ad
  9. #648
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    557
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    * De stationsstraat in Alphen a/d Rijn is al jaaaaaaaren van een kant afgesloten. In de laatste update blijft die me in deze straat sturen, maar dat kan niet, want afgesloten.
    De stationsstraat is dus eenrichtingsverkeer geworden neem ik aan?
    Van welke kant is hij afgesloten? Vanuit de kant van Prins Bernhardlaan of Prins Hendrikstraat?
    Als je het even doorgeeft, kan ik dat wijzigen en dan is het de volgende update wel aangepast. Heb je nu helaas niks aan, maar dan is het in ieder geval voor een volgende update wel aangepast
    Laatst gewijzigd door fcimen; 03-12-19 om 01:54.
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  10. #649
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcimen Bekijk Berichten
    De stationsstraat is dus eenrichtingsverkeer geworden neem ik aan?
    Van welke kant is hij afgesloten? Vanuit de kant van Prins Bernhardlaan of Prins Hendrikstraat?
    Als je het even doorgeeft, kan ik dat wijzigen en dan is het de volgende update wel aangepast. Heb je nu helaas niks aan, maar dan is het in ieder geval voor een volgende update wel aangepast
    Vanaf de Prins Bernhardlaan kun je niet meer in de Stationsstraat komen. Vanuit de stationsstraat kun je nog wel rechtsaf de Prins Bernhardlaan afslaan. De stationsstraat is geen eenrichtingsverkeer.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  11. #650
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Ik heb de MMI plus en vorige maand de laatste kaart ingelezen via de auto. Dat werkt goed en scheelt een prijzig bezoek aan de dealer. Echter blijf ik me verbazen over de fouten die in de navigatiegegevens en manier van berekenen zitten.

    * A2 bij Utrecht in noordelijke richting. Als ik naar de A12 wil, dan krijg ik een hele aparte route voorgeschoteld. Deze lijkt op een lus. De navigatie wil eigenlijk dat ik de afslag voorbij rijd en dan de verkeerde afslag neem, om vervolgens terug te rijden en wel de goede afslag te nemen.
    * De stationsstraat in Alphen a/d Rijn is al jaaaaaaaren van een kant afgesloten. In de laatste update blijft die me in deze straat sturen, maar dat kan niet, want afgesloten.

    Ik snap dat er best een foutje in kan sluipen of blijven zitten, maar met name die structurele soms kleine vreemde routafwijkingen irriteren me.
    Herkent iemand dit soort zaken?
    En deze kan normaliter ook alleen via de dealer ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  12. #651
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    557
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Vanaf de Prins Bernhardlaan kun je niet meer in de Stationsstraat komen. Vanuit de stationsstraat kun je nog wel rechtsaf de Prins Bernhardlaan afslaan. De stationsstraat is geen eenrichtingsverkeer.
    Ik heb het aangepast. Bij een volgende update (ergens in juni) moet het goed zijn!
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  13. #652
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcimen Bekijk Berichten
    Ik heb het aangepast. Bij een volgende update (ergens in juni) moet het goed zijn!
    Weer een fout minder.

    En updaten kan ook via SD-kaart meen ik.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  14. #653
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    557
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten

    En updaten kan ook via SD-kaart meen ik.
    In jouw geval (auto van 2018) zeker, via de 5 gratis updates waar je recht op hebt!
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  15. #654

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    409
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    O als we via deze weg wijzigingen door mogen geven In Amsterdam mag je als je uit de "Asingaborg" komt niet linksaf "De Boelelaan" op. Dat mag volgens de navigatie wel.
    Laatst gewijzigd door base86; 05-12-19 om 11:30.
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

  16. #655
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    557
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door base86 Bekijk Berichten
    O als we via deze weg wijzigingen door mogen geven In Amsterdam mag je als je uit de "Asingaborg" komt niet linksaf "De Boelelaan" op. Dat mag volgens de navigatie wel.
    Aangepast!
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  17. #656
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcimen Bekijk Berichten
    Aangepast!
    Mag ik vragen wat jou link is met de nav kaarten ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  18. #657
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcimen Bekijk Berichten
    In jouw geval (auto van 2018) zeker, via de 5 gratis updates waar je recht op hebt!
    Jup, als er een nieuwe update is, dan download ik die in de auto.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  19. #658
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    557
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Mag ik vragen wat jou link is met de nav kaarten ?
    Mijn link is mijn auto uit de VAG groep, die de Nav kaarten gebruiken. En dat ik er niet tegen kan dat bij een update een reeds lang bekende verandering niet is doorgevoerd
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

  20. #659
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcimen Bekijk Berichten
    Mijn link is mijn auto uit de VAG groep, die de Nav kaarten gebruiken. En dat ik er niet tegen kan dat bij een update een reeds lang bekende verandering niet is doorgevoerd
    Vraag verkeerd gesteld...
    Hoe kun jij zorgen dat zaken gecorrigeerd worden? Werk jij bij de kaartenmaker?

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  21. #660
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    557
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI kaartupdates

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Vraag verkeerd gesteld...
    Hoe kun jij zorgen dat zaken gecorrigeerd worden? Werk jij bij de kaartenmaker?

    Ah zo. Nope, ik werk er niet, maar je kan wijzigingen doorvoeren door een "HERE map creator" te worden.
    Laatst gewijzigd door fcimen; 07-12-19 om 22:40.
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

Pagina 33 van 34 EersteEerste ... 23293031323334 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •