Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 253132333435
Resultaten 681 tot 696 van de 696

Onderwerp: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

  1. #681
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Kl**tzakken he, niet alleen dat stuur maar dat glas joh, niet normaal hoe lang je daar last van hebt. Avond klok is er weer af zeker!

    Slot gaat altijd schelen, het zijn luie gasten en er zijn er nog genoeg zonder slot.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #682
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Ik lees niets over het afgaan van het autoalarm, standaard klasse 3 toch voor auto's > € 50.000,- i.v.m. de verzekeringspremie, dus zeker voor een Q5.
    Of zijn de dieven sneller met demonteren versus de pauze tijd van het alarm- of deert die pokke herrie en pakkans door het alarm in bepaalde steden- buurten ze niet !
    Dat gedoe met een stuurslot lijkt me persoonlijk niets, ze zien toch ook de goedkeuring sticker van het alarm op de ruit, schrikt toch ook wel af, samen met een blinkend ledje zichtbaar boven in het portier.
    A3 8V etron, A3 8V 3 deurs, A3 8P 5 deurs
    BMW 528 station, BMW 518 station, BMW 320 sedan
    Ford Sierra, Ford Capri II, Ford Capri I, Ford Taunus, Ford Cortina

  3. #683

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    38
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Dankjewel voor je tip.

  4. #684

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    38
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pon3 Bekijk Berichten
    Ik lees niets over het afgaan van het autoalarm, standaard klasse 3 toch voor auto's > € 50.000,- i.v.m. de verzekeringspremie, dus zeker voor een Q5.
    Of zijn de dieven sneller met demonteren versus de pauze tijd van het alarm- of deert die pokke herrie en pakkans door het alarm in bepaalde steden- buurten ze niet !
    Dat gedoe met een stuurslot lijkt me persoonlijk niets, ze zien toch ook de goedkeuring sticker van het alarm op de ruit, schrikt toch ook wel af, samen met een blinkend ledje zichtbaar boven in het portier.
    Idd autoalarm klasse 3 (eigenlijk zit een klasse 4 of 5 in met volgesysteem die ik niet gebruik). Die gasten zijn erggg snel. Alarm ging af maar ja, je slaapt, wordt wakker, snel naar beneden, buiten etc. Hij heeft 1,5 minuut nodig.

  5. #685
    RRenken's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2018
    Leeftijd
    32
    Posts
    61
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Tering zeg, als je zulke figuren toch ook in je handen krijgt.........
    Sterkte met de afhandeling.
    Audi A3 Limousine (8V) | 1.6 TDI | S-Tronic | [Showroom: Ricardo's A3 Limousine]


  6. #686

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    35
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Afgelopen weekend was ik aan de beurt. Heb een Audi A3 E-tron S-Line met afgevlakt stuurtje.
    Om 3.50u werd ik wakker van een autoalarm in de straat (oude centrum van Alkmaar, dus redelijke nauwe straatjes, durven die eikels dus ook gewoon). Ik wist niet eens dat er bij mij een alarm op zat. Ik keek naar buiten, want dacht aan een inbraakalarm van de overburen tot ik godverdegodver iemand in MIJN auto zag zitten! Ben meteen naar beneden en naar buiten gerend (knuppel naast m'n bed vergeten mee te nemen). Bleken het opeens 3 gasten te zijn. Gelukkig schrokken ze van alle Nederlandse ziektenamen die ik naar ze slingerde en renden ze weg (kom aub niet aan met stoere verhalen dat jij ze wel even zou pakken. Je bent dan allang blij dat ze wegrennen als je er zelf in je blote voeten en je boxershort in je eentje staat). Een straat verderop hoorde ik ze met piepende banden weg rijden. Zonder buit. Uiteraard wel het raampje rechtsachter kapot en overal glas. Duidelijk Oost-Europeanen, Bulgaren of Roemenen denk ik.

    Ondanks autoalarm doen ze dus gewoon een poging.
    Ik ben bang dat ze terugkomen, dus ik wil zsm een stuurslot erop. Stoplock Pro of Disklok.

    Iemand suggesties qua slot?

    IMG_7789.jpg

    IMG_7788.jpg

    IMG_7781.jpg

  7. #687
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Klote man! Maar mooi dat je op tijd bij de auto was, het lijkt er op dat ze of amateurs zijn of niet alleen voor je stuur kwamen, die bovenkap los lijkt of ze de hele auto wilden meenemen. Voor het stuur is dat dacht ik niet nodig.
    Niets in je obd poort achtergebleven?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  8. Ad
  9. #688
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    973
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Jawel, anders kom je niet bij de gaatjes tbv de ontgrendeling van je airbag ivm stuurslot. Die kappen moeten er eerst vanaf en anders kom je niet bij de bout .. ik vroeg me al af hoe ze dat doen maar dat is zo redelijk eenvoudig met die kappen eraf breken, zit maar met 2 lullige schroefjes vast.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robby70; 16-08-21 om 23:05.
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  10. #689
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robby70 Bekijk Berichten
    Jawel, anders kom je niet bij de gaatjes tbv de ontgrendeling van je airbag ivm stuurslot. Die kappen moeten er eerst vanaf en anders kom je niet bij de bout .. ik vroeg me al af hoe ze dat doen maar dat is zo redelijk eenvoudig met die kappen eraf breken, zit maar met 2 lullige schroefjes vast.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Ligt er aan hoe je stuur staat en lukt wel met een klein rateltje met torx bitje, ik heb er al gezien waar deze kapjes er nog gewoon op zitten.

    https://www.vlaardingen24.nl/nl/nieu...erstraat/29788

    https://www.ad.nl/rivierenland/dieve...chem~aa32e64f/
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  11. #690

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hottentotter Bekijk Berichten
    Afgelopen weekend was ik aan de beurt. Heb een Audi A3 E-tron S-Line met afgevlakt stuurtje.
    Om 3.50u werd ik wakker van een autoalarm in de straat (oude centrum van Alkmaar, dus redelijke nauwe straatjes, durven die eikels dus ook gewoon). Ik wist niet eens dat er bij mij een alarm op zat. Ik keek naar buiten, want dacht aan een inbraakalarm van de overburen tot ik godverdegodver iemand in MIJN auto zag zitten! Ben meteen naar beneden en naar buiten gerend (knuppel naast m'n bed vergeten mee te nemen). Bleken het opeens 3 gasten te zijn. Gelukkig schrokken ze van alle Nederlandse ziektenamen die ik naar ze slingerde en renden ze weg (kom aub niet aan met stoere verhalen dat jij ze wel even zou pakken. Je bent dan allang blij dat ze wegrennen als je er zelf in je blote voeten en je boxershort in je eentje staat). Een straat verderop hoorde ik ze met piepende banden weg rijden. Zonder buit. Uiteraard wel het raampje rechtsachter kapot en overal glas. Duidelijk Oost-Europeanen, Bulgaren of Roemenen denk ik.

    Ondanks autoalarm doen ze dus gewoon een poging.
    Ik ben bang dat ze terugkomen, dus ik wil zsm een stuurslot erop. Stoplock Pro of Disklok.

    Iemand suggesties qua slot?

    IMG_7789.jpg

    IMG_7788.jpg

    IMG_7781.jpg
    Hi, balen van die inbraak. Ik woon ook in Alkmaar en ik heb sinds ik de A3 in bezit heb een stoplock pro erop zitten (dus niet de elite versie, die is te groot). Omdat alle A3 S-lines in de buurt er hier eentje hebben, kon ik niet achterblijven ;-)

  12. #691

    Post Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommy_n Bekijk Berichten
    Hi, balen van die inbraak. Ik woon ook in Alkmaar en ik heb sinds ik de A3 in bezit heb een stoplock pro erop zitten (dus niet de elite versie, die is te groot). Omdat alle A3 S-lines in de buurt er hier eentje hebben, kon ik niet achterblijven ;-)

    Hoi Tommy, ik heb zelf een A3 S-Line uit 2020 (met afgevlakt S-Line stuur). Ik zit te twijfelen tussen de Stoplock Pro en de Stoplock Pro Elite. Zit de Stoplock pro niet te strak om het stuur? Bedoel.. beschadigen de klauwen van de Stoplock Pro niet het leer (strak omheen?) en zit het niet te strak op het bolle middenstuk (met logo)? Zijn er ook A3 S-Line eigenaren die een Stoplock Pro Elite gebruiken? In hoeverre voorkomt de Stoplock Pro diefstal van het Stuurwiel, met andere woorden: is het stuurwiel er niet af te halen met de Stoplock Pro er nog steeds op? Bedankt alvast!

    Pijnlijk om die foto's te zien, het zal je auto maar zijn
    Laatst gewijzigd door matt1; 31-12-21 om 00:00.

  13. #692

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Sorry, ik heb een 2016 pre facelift model met s-line stuur dus weet niet of een stoplock pro om een face lift s-line stuur past.

  14. #693

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Is de trend van het stelen van de afgevlakte s line stuur nog steeds actueel?
    Of is het een beetje over.
    Hoor nu maar weinig van die inbraken.

  15. #694

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Iedereen die 2de hands zo'n stuurtje wilde heeft er een... ;-)

  16. #695

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Je kan die stuurtjes nu ook op AliExpress kopen. Die dieven lopen een risico een namaak stuurtje te jatten.
    Denk dat ze nu minder gestolen worden.

    Zijn die AliExpress stuurtjes minder veiliger dan die originele? Ze lijken identiek?

  17. #696

    Standaard Re: De hernieuwde trend diefstal stuurwiel

    Is dit ook een ding op de A1 GB met afgevlakt sline stuur?

Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 253132333435

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •