Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Dakdrager retrofit

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2023
    Leeftijd
    28
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Dakdrager retrofit

    Hoi allemaal,

    Ik heb op dit forum en andere forums gezocht naar de mogelijkheid om de dakdragers achteraf te laten monteren (voor optische doeleinden, ik hoef geen dakkoffer te monteren). De conclusie die ik daaruit heb getrokken is dat het nodig is om gaten te boren in het dak. Dat vind ik allemaal wat teveel werk. Er zijn twee alternatieven waar ik aan denk en ik wilde even polsen of jullie hier ervaring mee hebben en hoe jullie erover denken:
    1. Van de originele dakdragers de schroeven afzagen, en met 3M tape of lijm monteren
    2. Aftermarket dakdragers kopen die je op kan plakken (die zijn er wel voor de 8V maar heb ze niet gezien voor de 8Y)


    Hoe denken jullie over het plakken van de originele dakdragers? En heeft iemand al een aftermarket setje dakdragers gevonden voor de 8Y?

    Zodra ik iets vind zal ik het hier ook posten!
    Thanks

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Dakdrager retrofit

    Plakken lijkt me geen goed idee. Vooral niet voor de volgende eigenaar van je auto die dit niet weet.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •