Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: MMI bleef initialiseren

  1. #21
    reej's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Leeftijd
    49
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI bleef initialiseren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glenn86 Bekijk Berichten
    OBDeleven ... daarmee kan je dus ook functions on demand activeren (zoals high beam assist) die normaal betalend is? Want dat maakt het dan wel interessant.
    klopt inderdaad.
    ---
    Black on Black S-Line tweaked by OBDeleven

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    106
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI bleef initialiseren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reej Bekijk Berichten
    klopt inderdaad.
    En jij hebt dat met OBDeleven geactiveerd? Of betalend?

    Dit is 198 euro incl. OBD dongle, onbeperkt in tijd en app activatie. Toekomstige apps ook inbegrepen. Maar heb er geen ervaring mee.
    https://obdappshop.de/Audi-Fahrzeugc...haltungen.html

    Wat is er beter aan OBDeleven? Hoeveel kost het om een app te activeren? Want daar werken ze met credits.

  3. #23
    reej's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Leeftijd
    49
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI bleef initialiseren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glenn86 Bekijk Berichten
    OBDeleven ... daarmee kan je dus ook functions on demand activeren (zoals high beam assist) die normaal betalend is? Want dat maakt het dan wel interessant.
    ja klopt
    ---
    Black on Black S-Line tweaked by OBDeleven

  4. #24

    Cool Re: MMI bleef initialiseren

    2 x Audi's A3 limo (bj oktober 2014), update navi (2014) naar navi (2022).
    2 weken later beide Navi's geven MMI opstart problemen tot een gehele uitval van het totale besturingssysteem (beide auto's schermen op zwart).
    Na uitlezen door Audi dealer, bleek er een foutcode te zijn mbt de communicatie van processor versus Navigatie. Mededeling dat dit niet door de update is ontstaan maar door toeval. Kosten worden nog berekend, wordt vervolgd.

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: MMI bleef initialiseren

    mijn navigatie op mijn mmi plus ( a6 2020) blijft maar initialiseren. Niets helpt, zelfs een reset naar fabrieksinstellingen werk niet, sterker zelfs deze reset voert hij niet goed uit
    duurt inmiddels al twee weken. De app connect ook niet meer goed, laat alleen nog de accu zien

    iemand nog een idee?


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Angry Re: MMI bleef initialiseren

    Ik heb dit probleem nu met mijn Audi A4 model 2021.
    Ik heb software versie 3385.
    De melding "Navigatiesysteem wordt geïnitialiseerd. Wachten a.u.b. .....x %" blijft maar staan op om- en nabij de 11%. Ik heb het systeem meerde malen naar fabrieksinstelling terug gebracht en/of met de volume knop (>30sec) een zachte reset uitgevoerd. Het probleem blijft helaas.
    Ik heb de indruk dat de initialisatie stopt zodra de verbinding met de Audi Services tot stand komt, d.w.z. de LTE verbinding actief wordt. Dit is echter niet te voorkomen.
    Wel irritant, de garage heeft pas over 6 weken tijd om een software update uit te voeren.

    Zijn er in dit forum mogelijk inmiddels ook andere ideeën?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2021
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Cool Re: MMI bleef initialiseren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hwillering Bekijk Berichten
    Ik heb dit probleem nu met mijn Audi A4 model 2021.
    Ik heb software versie 3385.
    De melding "Navigatiesysteem wordt geïnitialiseerd. Wachten a.u.b. .....x %" blijft maar staan op om- en nabij de 11%. Ik heb het systeem meerde malen naar fabrieksinstelling terug gebracht en/of met de volume knop (>30sec) een zachte reset uitgevoerd. Het probleem blijft helaas.
    Ik heb de indruk dat de initialisatie stopt zodra de verbinding met de Audi Services tot stand komt, d.w.z. de LTE verbinding actief wordt. Dit is echter niet te voorkomen.
    Wel irritant, de garage heeft pas over 6 weken tijd om een software update uit te voeren.

    Zijn er in dit forum mogelijk inmiddels ook andere ideeën?
    Goedemorgen, heb hetzelfde gehad met mijn navigatie en het enige wat helpt is een update naar de laatste versie.
    Auto moest een hele dag in de garage blijven.
    Trouwens nu weer een probleem, de rechter temperatuur knop werk niet goed, temperatuur is niet naar boven bij te stellen, alleen naar beneden.
    Gelukkig kan je de temperatuur instellen via spraak commando. "Hey Audi zet de temperatuur op 20 graden".
    2e keer dat ik voor een defecte knop naar de garage moet.
    Garageafspraak voor diagnose over 6 weken, zo te zien zijn we niet de enige met problemen.

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MMI bleef initialiseren

    dank voor deze info. dat geeft mij goede moed. ik heb een afspraak met de garage voor een update en zal de resultaten daarna in dit forum delen.

  10. #29

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MMI bleef initialiseren

    De Software is door de dealer up-to-date gebracht naar versie 3620. Alles werkt nu zoals het hoort. Ik ben ook van een aantal foutmeldingen ("predictie...") af die afhankelijk zijn van het navigatiesysteem.
    Laatst gewijzigd door hwillering; 09-01-23 om 20:40.

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2023
    Leeftijd
    22
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard Re: MMI bleef initialiseren

    Hallo,

    Heb je hier uiteindelijk een oplossing voor gevonden? Heb dit probleem namelijk zelf momenteel, maar vind niets dat werkt.

    Alvast bedankt!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •