Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Softwareversies beschikbaar?

  1. #1

    Standaard Softwareversies beschikbaar?

    Ik zat eens te zoeken op internet of mijn auto op de laatste software versie zit, maar volgens mij zijn er al latere updates geweest.
    Momenteel staat er 3496 software geďnstalleerd. Maar lees ook al dat er 3660 versies in omloop zijn. Dus dan loop ik wel iets achter 😅!
    Echter kan ik nergens concreet terug vinden wat de laatste software is en welke fixes er gemaakt zijn.

    Heb wel eens dat mijn scherm eens een keertje knippert, maar niet uitvalt. Dus wie weet is dat opgelost.

    Kent iemand van jullie een website oid waar dit duidelijk te vinden is?
    Of welke softwareversie de laatste is?
    Laatst gewijzigd door Grobber; 28-07-23 om 14:29.

  2. #2
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    512
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Softwareversies beschikbaar?

    Ik heb mij ook al rot gezocht.... Audi geeft niet echt vrij welke versies er zijn en wat de wijzigingen zijn.
    Lees ook dat je bij de nieuwere versies een soort app store hebt.
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  3. #3

    Standaard Re: Softwareversies beschikbaar?

    Ik heb naar een audi dealer gebeld laatst. Mijn auto had schijnbaar nog paar open staande acties. Echter konden zij mij ook niet in detail vertellen waar ik het kon vinden. Zij hadden er zelf ook niet een volledig zicht in omtrent software updates. Heel bijzonder…

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2023
    Leeftijd
    28
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Softwareversies beschikbaar?

    Ik heb toevallig over twee weken een afspraak staan vanwege wat krakende schokdempers. Heb gelijk even gevraagd wat zij kunnen betekent wat betreft software update. Heb namelijk sinds kort last van zwarte puntjes op mijn MMI. Alsof het een grid is heel vreemd, ook blijft mijn software-update nu al drie weken hangen. Laat wel even weten wat ze daar zeggen.

  5. #5

    Standaard Re: Softwareversies beschikbaar?

    Ben benieuwd wat ze zeggen! Laat maar even weten hoe of wat


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    106
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Softwareversies beschikbaar?

    Ik zit op versie 3611 en met deze versie werd hij geleverd in december 2021.
    De Audi dealer wil bij mij alleen upgraden indien er een reden voor is omdat het anders niet onder garantie valt.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi8y2021 Bekijk Berichten
    Ik heb toevallig over twee weken een afspraak staan vanwege wat krakende schokdempers. Heb gelijk even gevraagd wat zij kunnen betekent wat betreft software update. Heb namelijk sinds kort last van zwarte puntjes op mijn MMI. Alsof het een grid is heel vreemd, ook blijft mijn software-update nu al drie weken hangen. Laat wel even weten wat ze daar zeggen.
    Mijn A3 kraakt ook soms op de achterste schokdempers. Vooral kort na het starten en rijden over drempels. Alsof het de rubbers zijn.
    Wat bedoel je met een softwareupdate die al 3 weken blijft hangen? Want MMI doet toch alleen kaartupdate en geen softwareupdate?
    Softwareupdate is via de dealer?

    Heb je iets meer info over jouw krakende schokdempers? Wanneer hoor je dat en wat gaan ze doen? Vervangen?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grobber Bekijk Berichten
    Ik heb naar een audi dealer gebeld laatst. Mijn auto had schijnbaar nog paar open staande acties. Echter konden zij mij ook niet in detail vertellen waar ik het kon vinden. Zij hadden er zelf ook niet een volledig zicht in omtrent software updates. Heel bijzonder…
    Bij mijn onderhoud enkele maanden geleden hebben ze een update gedaan van de virtual cockpit plus. Iets met icoontjes/meldingen die vals-positief zijn ofzo. Geen idee wat exact. Maar het was een stille terugroepactie. Dealers zijn meestal nogal geheimzinnig.
    Laatst gewijzigd door glenn86; 07-08-23 om 15:59.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •