Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: S3 grill op A3 S-Line

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2023
    Leeftijd
    28
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard S3 grill op A3 S-Line

    Hoi allemaal,

    Ik ben al een tijdje aan het overwegen om een S3 grill op mijn A3 s-line te monteren. Ik vind die chrome details erg mooi! Mijn vraag is, past dit? Ooit heb ik ergens eens gelezen dat er een extra onderdeel voor nodig is, weet dat alleen niet meer zeker en weet ook niet welk onderdeel dat dan moet zijn. Weet iemand hier iets meer over?

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2022
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: S3 grill op A3 S-Line

    Geen antwoord op je vraag maar volgens mij heeft de S3 geen chrome elementen, dacht dat ie alleen met zwart optiek pakket is uitgebracht. Maar kan het fout hebben. Je zou ook nog kunnen kijken naar de grill van de tfsie45 die heeft ook de S3 grill maar niet het S3 embleem. Dan heb je geen embleem op je auto zitten dat niet overeen komt

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2023
    Leeftijd
    28
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: S3 grill op A3 S-Line

    Ik weet niet zeker of ze allemaal van de S3 zijn. Het zijn in ieder geval 8Y S(-line) grills met chrome details (je hebt ze inderdaad zowel chrome als zwart). De grill die ik heb gezien is zonder S embleem. Ik heb aan de verkoper gevraagd of deze past maar deze gaf aan dat er twee additionele onderdelen nodig zijn die ik bij de dealer kan kopen. Echter kon hij me niet vertellen welke onderdelen dit waren, alleen dat het ging om een "sluitdeel" echter geen idee wat dit kan zijn. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de S grill niet past omdat het volgens mij gewoon dezelfde body is toch? Hoor graag van jullie!

    Update:
    Het sluitdeel is dus volgens mij nummer 11 op dit schema, er is er een voor links en een voor rechts. Dat onderdeel zit dus onder de lamp (zie foto 2). Ik kan alleen nergens vinden of er verschil zit tussen de S-Line en de S3 uitvoeren en welke onderdeelnummers dit dan zijn. Iemand die weet waar ik makkelijk onderdeel nummer op kan zoeken per type? De Amerikaanse sites zijn wat verwarrend omdat ze enkel A3 Premium (plus) etc. hebben of meteen een S3. (waar valt A3 S-Line dan onder).
    Screenshot 2023-08-16 at 20.59.35.jpg
    Screenshot 2023-08-16 at 20.59.52.jpg



    Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door audi8y2021; 16-08-23 om 20:00.

  4. #4

    Standaard Re: S3 grill op A3 S-Line

    Hi, hoeft niet persé te kijken naar een S3 grille. De 45 TFSI e S Competition grill is ook een S3 grill, maar dan zonder de S3 badge erop. Wellicht kun je daar zoeken.

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •