Zo'n "uitlees systeem" of OBD reader kost een paar tientjes en is zeker de moeite waard. Wel kijken of je OBD1 of 2 hebt en er zijn vast nog vele andere OBD systemen.
Goededag mensen,
Ik heb hier al wel iets over gevonden in het forum maar kon daar niet heel erg veel wijs uit worden.
Mijn airbag lampje blijft branden. Nu weet ik niet of het dan aan de airbag zelf ligt of aan zoals ik ergens anders gelezen heb aan de veiligheidsriemen kan liggen. Ik heb zelf geen uitlees systeem en net de auto terug van een reparatie (dynamo) dus even geen geld meer om hem te laten uitlezen.
Ik heb een a4 b5 uit oktober 2000. Wie in de buurt van Zwolle kan en wil mij hiermee helpen en kijken waar het aan ligt?
Ligt het aan de bekabeling, weet iemand dan wat dit gaat kosten om te laten maken?
Ik hoor het graag. Tja ik ben geen monteur en heb niet heel veel verstand van auto's. Alleen hoe mooi Audi's zijn ha ha ha.
Met vriendelijke groet,
Patrick
Kijk dat is aardig van je. Dan weet ik ook gelijk wat voor systeem het is en hoe het werktals ik dan zelf ga kijken voor een uitlezer.
Steenwijk is niet ver van mij vandaan. Wanneer zou je kunnen? Dan kijk ik of ik dan ook een gaatje heb.
Groeten en vast bedankt Patrick.
Wie o wie zou mij alsnog willen helpen hiermee? Ik heb helaas verder geen bericht meer gekregen. Ik moet met de auto voor de keuring op 10 juli. Als ie dan goed is (al weet ik dat de remmen vervangen moeten worden) gekeurd wil ik dit graag laten uitlezen. Ik heb ook het idee dat de computer niet goed leest wanneer het oliepeil niet goed meer is. Is dit ook iets wat uitgelezen kan worden? Ik krijg namelijk al de melding dat hij te laag is terwijl het peil dan in het midden staat. Ik hoor het graag.
Oja hoe kan ik zien of ik een OBD1 of 2 nodig heb? Ik heb er 1 gezien welke ik uit China kan halen. Gelijk als hier alleen dan een 25 euro goedkoper. Weet alleen niet of hij dan werkt.