Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Suisend geluid bij gas geven, 1.9 TDI

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Leeftijd
    54
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Suisend geluid bij gas geven, 1.9 TDI

    hallo,

    ik ben luc rijd met de audi A4 110 pk 1996,ik heb een probleem met een geluid dat het zelfde lijk als op de ventilatie,als ik telken optrek om naar een ander versnelling te gaan
    dus van 1 naar 2 dan naar 3 en zo verder,krijg ik telkens een suisend geluid het is precies of ik vlieg met een f 16 het zelfde geluid als ik mijn ventilatie op vollebak zet maar die staat niet op
    kan je eebn beetje volgen wat ik wil bedoelen,en ik heb al is gezien overal naar de darmen dielos zitten maar zonder resultaat alles zit vast..
    weet iemand wat het zou kunnen zijn.

    vriendelijk groeten

    luc

  2. #2

    Standaard re: Suisend geluid bij gas geven, 1.9 TDI

    Klinkt als scheur in turbo slang na de koeler. Bij mij stuk na ongeveer 4 ton :-) Scheurt in lengte richting, zie je alleen bij gas geven/turbo druk, lijkt er wel op, dan hoor je in het interieur gesis bij gas geven. Succes.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Leeftijd
    54
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Suisend geluid bij gas geven, 1.9 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door autodriver Bekijk Berichten
    Klinkt als scheur in turbo slang na de koeler. Bij mij stuk na ongeveer 4 ton :-) Scheurt in lengte richting, zie je alleen bij gas geven/turbo druk, lijkt er wel op, dan hoor je in het interieur gesis bij gas geven. Succes.
    is er ergens een foto daar van waar dat ergens zit of want ik heb er geen boek meer van

  4. #4

    Standaard Re: Suisend geluid bij gas geven, 1.9 TDI

    Die scheur kan overal ontstaan. Al je flexibele leidingen (of in België - darmen) kunnen scheuren. Je zal ze moeten demonteren en controleren op scheuren door te buigen en wringen...
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Leeftijd
    54
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Suisend geluid bij gas geven, 1.9 TDI

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Die scheur kan overal ontstaan. Al je flexibele leidingen (of in België - darmen) kunnen scheuren. Je zal ze moeten demonteren en controleren op scheuren door te buigen en wringen...
    ik heb het gevonden turbofdrukslang was naar doorgescheurt
    alvast bedankt voor de reactie

    vriendelijk groet

    luc


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •