Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Alarmlichten blijven branden na ontgrendelen

  1. #1

    Standaard Alarmlichten blijven branden na ontgrendelen

    Goedendag,

    ik heb een apart probleem met mijn audi a4 avant uit 1998, toen ik vandaag klaar was met werken. En naar mijn audi toe liep wou ik hem ontgrendelen met de afstandsbediening (losse afstandsbediening, niet ingebouwd in de sleutel) helaas lukte dit niet, dus met de sleutel in het slot gedaan. Toen ik in de auto zat bleven de alarmlichten branden. Ondertussen de auto opnieuw op slot en weer open gedaan zonder reslultaat.
    de alarmlichten knipperen en gaan dan voor een paar seconden uit. Ook onder het rijden doet hij dit.

    Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

    bedankt alvast

    groet, stefan

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Alarmlichten blijven branden na ontgrendelen

    Vraag verplaatst naar het A4 B5-subforum, svp voortaan hier zelf de vragen over deze auto neerzetten. Tevens nietszeggende titel 'Audi a4 probleem alarmlichten' aangepast.

    Bekend probleem bij dit model is het relais vsn de richtingaanwijzers in de alarmlichtenknop, de zoekfunctie helpt je verder. Anders is waarschijnlijk ee aftermarket vergrendeling of alarm overleden.
    Laatst gewijzigd door tom; 17-10-18 om 22:19.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •