Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 1.6 hapert soms bij gas los en op de snelweg

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    41
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard 1.6 hapert soms bij gas los en op de snelweg

    ik heb nu sinds 7 maanden een audi a4 1.6 benzine uit 98 met als ik me niet vergis een ahl motor met normaal benzineverbuik en loopt als een zonnetje op 2dingen na.als eerste met koude motor valt als ik het gas los laat gewoon terug en met warme motor stijgt hij iets om daarna wel normaal terug te vallen en dat lijkt me iets van het gasklephuis en als 2de soms als ik het ga los laat wilt hij heel soms bijna uitvallen en heel soms valt hij uit maar start gewoon wel weer en soms op de snelweg voel ik een hik waarschijnlijk door hetzelfde probleem al was dat in het begin niet en soms wilt het toerental wel iets schommelen als ik bij een stoplicht sta.heb hem al eens met de vag laten uitlezen en daar gaf hij geen storingen aan.laat hem binnenkort nog wel via een laptop uitlezen bij dezelfde gozer.ben al een tijdje aan het nadenken en zoeken wat het kan zijn maar ik kom er niet uit.misschien dat jullie me een richting op kunnen sturen.
    Laatst gewijzigd door AUDI A3 union; 07-04-19 om 11:54.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard re: 1.6 hapert soms bij gas los en op de snelweg

    Motortype toegevoegd aan topictitel.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2018
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 1.6 hapert soms bij gas los en op de snelweg

    Hallo,

    Ik zou het gasklephuis goed reinigen.


    Edwin
    Audi A4 b5 2.4 V6 automatik met 71.000 km.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •