Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Dashboardverlichting erg zwak en interieurverlichting werkt opeens niet meer

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2019
    Leeftijd
    46
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Dashboardverlichting erg zwak en interieurverlichting werkt opeens niet meer

    Beste mensen,

    Ik zit met het volgende probleem en hoop dat iemand dit ook heeft gehad of daar meer over weet . Ik heb een audi A4 B5 2.6 benzine. Ik zit met twee zaken. Nummer
    1 is als ik mijn dashboardverlichting met het draaiknopje feller zet gaat er een pieptoon af in de auto?. Ik kan hier nergens iets over vinden en wat dat dan is?. Klinkt een beetje als geluid bij openstaande deur. Punt 2 is de interieurverlichting, lampje vervangen helpt niet en zekering ook niet.

    Hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast bedankt.

    Gr andre
    Laatst gewijzigd door Andre2020; 05-12-19 om 11:47.

  2. #2
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Dashboardverlichting erg zwak en interieurverlichting werkt opeens niet meer

    De microswitch in het deurslot is dan vervuilt - versleten en wordt niet meer ingedrukt, bolletje is vaak afgesleten.
    Dus auto denkt dat de deur open staat.
    Ook opletten als je de deur met de afstandbediening open maakt en je legt de sleutel in de auto, auto gaat na 1 minuut vanzelf weer op slot omdat de switch niet meer registreert dat de deur open en dicht is geweest.

    https://www.youtube.com/watch?v=z5dtdyDDgrw&t=612s
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2019
    Leeftijd
    46
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dashboardverlichting erg zwak en interieurverlichting werkt opeens niet meer

    hoi fons thanks voor de tip g eens kijken of ik dat zelf kan schoonmaken

    gr andre

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •