Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Achterbanden binnen 4000 km aan de binnenkant kaal

  1. #21
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterbanden binnen 4000 km aan de binnenkant kaal

    Een torsieas die zijn eigenschappen baseert op torsie in het materiaal zou ik niet teveel heet gaan stoken. Dan kan torderen namelijk breken worden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #22
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Achterbanden binnen 4000 km aan de binnenkant kaal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Een torsieas die zijn eigenschappen baseert op torsie in het materiaal zou ik niet teveel heet gaan stoken. Dan kan torderen namelijk breken worden.
    Een A4 b5 heeft toch gewoon veren tom, het is geen renault 5 maar warmstoken zou ik ook niet zo snel doen, het gaat om zo'n klein stukje en erg warm geweest maakt het materiaal slapper.


    Al met al blijft het een lastig ding, met name omdat je niet even een star achterasje naar cuba stuurt. In NL had dit al klaar geweest voor 100,-
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterbanden binnen 4000 km aan de binnenkant kaal

    Ik weet dat het ding veren heeft, dat neemt niets weg van mijn punt. Een as warm stoken is geen goed plan.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.336
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterbanden binnen 4000 km aan de binnenkant kaal

    @tom dat noem ik geen echte torsie as want daar is aan alle kanten aan gelast en heeft ook heeft bij beide wielen een veerpoot.
    Heb van meerdere assen de draagarm wel eens moeten richten, dat deel is vaak het probleem na een schuiver tegen een stoeprand oid.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  5. #25

    Standaard Re: Achterbanden binnen 4000 km aan de binnenkant kaal

    Bedankt voor de tips, ik denk dat ik een 2de hands a4 van bwj.2000 met dezelfde eigenschappen als de mijne ga proberen te kopen in België of Nederland en dan de onderdelen in een container naar hier laat komen,dat gaat mijn auto op verschillende manieren goed doen.


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •