Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Geheel zwarte sportgrill met alleen de ringen in chroom

  1. #1

    Standaard Geheel zwarte sportgrill met alleen de ringen in chroom

    Hallo ik ben wiggy en ben nieuw hier.
    Heb een vraag voor waarschijnlijk de knutselaars onder jullie.

    Ben op zoek naar een geheel zwarte sport grill met chrome audi ringen, dat is dus erg lastig.
    Het zal dus een zelf fabrikaat zijn wat ik zo nu en dan zie. :?
    Dan maar m'n eigen grill overspuiten. :roll:

    Dus, welke primer heb ik nodig voor de chrome buiten rand en kan deze ook voor de rest van de grill gebruikt worden.

    Kotom tips en advies A.U.B

    bvd Wiggy
    Don't stop move it baby, Wiggy, Wiggy !!!

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    uhm, ik weet dat voor het nieuwe type a4 een soort "black pack" beschikbaar is. ik dacht zelfs af-fabriek.

    je krijgt dan die zwarte grille zoals jij bedoelt (bij nieuwe a4 zowel boven als onder de kentekenplaat mat-zwarte grille zonder chroomranden) en matzwarte strip achterop (ipv chroom normaal).

    maar of dit after-market voor de oude a4 te koop is???
    kan je helaas niet helpen...
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #3

    Standaard

    Kijk ook eens op www.duw.de want volgens mij kun je daar de zwarte grille wel bestellen, bijvoorbeeld van Kamei. Kijk maar eens naar de plaatjes. Die van Kamei kun je je Audi ringen in overzetten volgens mij.


    Ik verwacht zelf dat het overspuiten van de chromen rand niet heel erg mooi zal worden en ook niet lang zal houden, maar dat kan ik mis hebben.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  4. #4

    Standaard Reply

    Dat er voor de B6 modellen zo'n zwarte grill te koop is dat klopt.
    (audi-parts).


    Verder toch bedankt,

    Wiggy
    Don't stop move it baby, Wiggy, Wiggy !!!

  5. #5

    Standaard Geheel zwarte gril gevonden

    Volgens mij heb ik (nav een tip van een maat van een maat etc) Toch de kant en klare oplossing gevonden.
    Als ik het allemaal goed begreoen heb, het volgende;


    Op deze site kun je kiezen 1: geheel zwart (ook de ringen)
    2: geheel zwart ringen in chroom

    Dit kost wel een behoorlijke duit maar dan heb je ook wat!!!!!!!!!

    1; 149,- Euri
    2: 179,- Euri

    www.sgi-online.de
    Don't stop move it baby, Wiggy, Wiggy !!!


  6. #6

    Standaard tja

    sorry andersom, 1; 179,- Euri en 2; 149,- Euri :oops: :wink:
    Don't stop move it baby, Wiggy, Wiggy !!!

  7. #7
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    ik heb ook een zwarte grill in mijn audi b5 zitten .
    met chrome ringen .
    if you beat the rings then you have i car

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    een originele audi rs4 grille kost bij de dealer 65euro!! dan heb je een zilveren omlijsting(die je zwart kan spuiten)en een chroom audi logo en het is een gaasgrille die overigens zonder problemen past, voor een voorbeeld van de grille moet je ff in m`n album kijken..
    ik heb er een chrome omlijsting opgezet, de zilveren omlijsting klik je er zo af en is overspuitbaar!!!

  10. #9
    meysstro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Posts
    167
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leon
    ik heb er een chrome omlijsting opgezet, de zilveren omlijsting klik je er zo af en is overspuitbaar!!!
    Leon, ziet er goed uit die chrome omlijsting, hoe dat voor elkaar gekregen, ergens laten verchromen ofzo? Ik heb algelopen zaterdag ook een RS4 grill erin geklikt (bij audiparts), vind overigens het originele mat-chrome/grijzige ook niet verkeerd, maar ben wel nieuwsgierig geworden.

    By the way, ik had destijds ook bij de dealer een RS4 grill besteld en ze smeerde me een Kameigrill aan zonder ringen voor een dikke 120 Euro. :cry: . Inmiddels heb ik de RS4 grill, met inruil van de oude gehaald bij audiparts voor 58,- euro.
    Greetz from meysstro a.k.a. Audi fanaat

  11. #10

    Standaard

    die omlijsting heb ik geruild met een kennis met een s4 grille die rs4 spiegels had en niet van chrome houdt.de bewuste grille zit op de auto van audiforum lid coqido(a41.8tq) ik vond bij een zilveren auto de matte uitvoering niet mooi en heb daarom voor chrome gekozen, eerst had ik de lijst van m`n originele grille gebruikt, maar die is helaas samen met de rs4 grille gestolen, gelukkig had de kennis toen de s4 grille met chrome lijst en wilde deze graag ruilen, want los is ie niet te koop namelijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •