Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Gezocht: chiptuner voor 1.8 turbo 5v / Launch control / no lift shift

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2018
    Leeftijd
    28
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Gezocht: chiptuner voor 1.8 turbo 5v / Launch control / no lift shift

    Hallo,
    Sinds kort ben ik de eigenaar van een Audi a4 b5 uit 1997 met de 1.8 turbo 5v motor.
    Nu ben ik na het motorisch klaarmaken van de auto en het plaatsen van een gereviseerde turbo en 3" downpipe cat delete opzoek naar een adres die hem kan tunen naar +- 1.1 bar 200-220pk incl launch control en no lift shift, en milieu rommel kan uitschrijven. Ik ben al een week aan het zoeken maar kan werkelijk niets vinden.

    Op youtube zie ik een hoop voorbij komen maar dat is bijna allemaal in het oostblok. Wie heeft er een adresje voor mij? Mag een 'thuistuner' zijn met goede ervaring. Garantie niet noodzakelijk, De 'standaard' tuners al geprobeerd, meeste beginnen er niet aan of vragen astronomische bedragen. Het is een 'low budget' build puur voor de fun, en dit wil ik graag zo houden.

    Groet Thijmen

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    453
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht: chiptuner voor 1.8 turbo 5v / Launch control / no lift shift

    Ik heb ooit is gelezen op het forum dat deze ECU's te oud zijn om op regulier wijze te chippen. Zoek even op Chip tuning van een TT daar is al het een en ander over geschreven over ECU's die te oud zijn.
    '92 Audi 100 S4 automaat
    '07 Passat 2.0 TFSI Highline
    '98 Audi A3 1.8T (circuit gebruik)

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2022
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Gezocht: chiptuner voor 1.8 turbo 5v / Launch control / no lift shift

    Ik zou even contact opnemen met Stefan Baggen van ECU solutions, heeft net mijn 1.8t AEB voorzien van 195 pkaatjes. https://ecu-solutions.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •