Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: 2.6 slaat niet meer aan

  1. #1

    Standaard 2.6 slaat niet meer aan

    Beste allen,

    Zo'n 7a8 maanden heb ik de audi a4 b5 v6 2.6
    In december 2022 ging de heater core inlet slang kapot,
    Audi werd rijdend weg gezet,
    6 weken opzoek geweest na de goeie slang eindstand werd deze niet meer geproduceerd sinds 2015.
    Via sloopbedrijf een goeie slang gevonden dat dus na 6 weken gemonteerd, audi toen gevuld met nieuwe koelvloeistof en proberen te starten,
    Accu was zwak. Dag erna nieuwe accu erin, motor ging prima rond maar sloeg niet meer aan. (vreemd)
    Auto staat nu bij de garage en die zegt dat de startblokkering ergens hinderd. 1 sleutel bij aankoop gekregen, wat u????
    Laatst gewijzigd door Audia395; 26-05-23 om 00:48.

  2. #2

    Standaard Re: 2.6 slaat niet aan

    Slaat-ie aan, en valt na 2 seconden uit? Zo ja, dan is 't bijna gegarandeerd de startonderbreker. Dat is 99 van de 100 keer, bij die leeftijd A4, de massa naar de leesring rondom het contactslot. Als je de kappen eraf haalt zie je een plastic ring rondom de slotcilinder, daar zitten wat kabels aan. Die willen wel eens wat losser worden of slecht contact geven. Probeer dat eens, met een beetje geluk kan je met weinig geld deze kekke motor weer op de weg helpen .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #3

    Standaard Re: 2.6 slaat niet aan

    Nee auto is niet meer aangegaan erna,
    Boardcomputer is opgestuurd naar iemand die hem kon maken vanuit de garage, die kwam terug met verhaal hij doet het. Monteur plaats hem doet helemaal niks stuurt hem terug en krijgt het nieuwe verhaal er zit kortsluiting in.......

  4. #4

    Standaard Re: 2.6 slaat niet aan

    Ik hoop inderdaad dat hij zeker weer gaat werken audi is in 12.22 kapot gegaan en we zitten nu op 25.5.23 dus ik geef niet op,
    Super fijne wagen en mooie bodykit erop

  5. #5

    Standaard Re: 2.6 slaat niet aan

    Waar staat de auto ongeveer?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #6

    Standaard

    Oud gastel noordbrabant

    Toch zit ik net weer zo beetje te bespreken met mijn vriendin maar ze denk dat hij wel toen even is aangeslagen, ook merkte we wel idd dat contact eerste redelijk deed dus contact aan en verder draaien om te starten al moeilijker ging. Je moest echt flink duwen om te starten zeg maar. Dus idd beetje wat je zeg want als garage gwn rechtstreeks power op startmotor gaf ging die wel rond maar via sleutel dus niet.
    Maar door haast en in de pad staan voor andere auto's met bijladen en starten toen gestopt. Sleepdienst laten komen toen gebeurde er ineens helemaal niks meer
    Laatst gewijzigd door Audia395; 15-07-23 om 00:22.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •