Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 66 van de 66

Onderwerp: A4 Turbo Quattro 1999 - ratel onderin de auto

  1. #61

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 Turbo Quattro 1999 - ratel onderin de auto

    Zo dat is een tijdje geleden! Alles nog steeds goed met de auto op 1 punt na! De koppeling slipt wanneer ik in de 4de en 5de versnelling snel optrek. Dit gebeurd sporadisch. Beetje vreemd aangezien ik nog geen jaar geleden (zie begin van dit topic!) een nieuwe koppelingset + vliegwiel heb laten installeren. Dat was bij de aankoop van de auto. Intussen 7500km mee gereden en dan al weer versleten?! Lijkt me sterk. Ik ben ook geen coureur en ik rijdt gewoon normaal met de wagen. Ik vermoed dan ook dat er wat anders aan de hand is maar de koppeling zelf wordt toch hydraulisch aangestuurd? Hij koppeld verder wel goed. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

    Garage maar eens bellen of ik nog garantie heb.

  2. #62

    Standaard Re: A4 Turbo Quattro 1999 - ratel onderin de auto

    Toch wel de complete koppeling (incl drukgroep) vervangen hoop ik?

  3. #63

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 Turbo Quattro 1999 - ratel onderin de auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W Bekijk Berichten
    Toch wel de complete koppeling (incl drukgroep) vervangen hoop ik?
    Yep de hele set. Zelfs het vliegwiel. Dus daarom ook de verbazing dat de koppeling alweer slipt. Dat mag toch niet kunnen?

  4. #64

    Standaard Re: A4 Turbo Quattro 1999 - ratel onderin de auto

    Nee inderdaad ook niet goed gelezen zie ik nu.

    Mischien dat er ergens olie of iets in de versnellingsbak lekt wat bij de koppeling kan komen?

  5. #65

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 Turbo Quattro 1999 - ratel onderin de auto

    Tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Sinds kort weer dik problemen gehad met mijn auto. Alles gerepareerd en hij loopt als een trein. Voor mij is de lol er echter wel af. De maat is nu vol en ik wil hem graag verkopen/inruilen. Daarom wil ik jullie graag vragen wat ik ongeveer kan verwachten qua prijs voor deze auto. (foto's genoeg in dit topic)

    Overzicht van wat ik er aan gedaan heb (de tranen springen in mijn ogen):



    Verdere info over de auto:
    Audi A4 Turbo Quattro Ambience 1.8
    180pk af fabriek, getuned naar 200+pk
    Bouwjaar 1999 (gefacelift model)
    250.000km gelopen
    Goed onderhouden met helaas veel pech qua essentiele onderdelen. Daar kun je nu echter wel een paar jaar van rijden dunkt me.

    Wat zou ik hiervoor kunnen vragen/verwachten? Alvast bedankt.


  6. #66

    Standaard Re: A4 Turbo Quattro 1999 - ratel onderin de auto

    Meer dan een kwart van je kostenplaatje zit er niet in ben ik bang... de enige voordelige optie is doorrijden, anders heel diep slikken... het blijft toch een bijna 12 jaar oude auto met 2,5 ton op de klok.

    Maar ik ken het... iets dergelijks heb ik met de BMW (meer heel veel kleine dingen trouwens, ipv een paar grote). Op een gegeven moment ben je zo'n pechgeval gewoon zat en wil je wat anders. Verlies nemen dan maar...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •