Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Chip Audi A4 1.8

  1. #21

    Standaard

    TenS3 ik zie een mooie strakke zwarte S3,

    Heb altijd gehoord dat ongeblazen weinig winst geeft met chip.
    Bij mijn V70 was het van 170 naar 180 Pk voor 1100€ dus ik heb dat zo gelaten. Als het verschil niet groot is met nieuwprijs zou ik voor nieuw gaan weet je zeker dat het werkt en dat het even zo blijft.

  2. #22

    Standaard

    Prijzen bij goede tuners in duitsland liggen voor de 1.8-20v tussen de 400 en 600 euro.

    Dan ga je van 125pk -> gemiddeld 137pk/198-208Nm (SKN zelfs 144pk)
    Four rings to rule them all.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    He Jaap,

    ik zat denk ik ff te slapen dus had ik dit topic gemist. :oops:

    Volgens mij kunnen ze bij Rica ook 1.8 20V chippen (ik heb er ooit wel eens een lijst van gezien), maar of je er heel veel van merkt weet ik niet. Een ongeblazen motor chippen geeft (bij geen enkele tuner)zoveel extra vermogen, dat je OOH en AAH kreten uit gaat slaan :wink: . Wil je echt meer vermogen dan zou je een snellere nokkenas moeten plaatsen. Maarja dat kost ook weer heel wat.

    Je zou wel eens kunnen bellen naar hun en dan zeg je dat ik (Simon) je naar hun toegestuurd heb. hun website: www.rica.nl (telefoonnr.: 0174 226 806) Het zijn absoluut zeer kundige mensen daar ben ik inmiddels wel van overtuigd dus vraag het ff aan hun dan zullen ze je een eerlijk
    advies geven.
    mvg Simon
    Heb Rica gebeldt,en wat ik te horen kreeg beviel mij zeer goed.van 92 naar 100 kw en 173 naar 205 (weet allen niet wat dat betekend)
    En dat voor de prijs van 375 ex btw !!
    Simon,nogmaals bedankt voor je tip (en alle andere ook natuurlijk )
    Waar dit forum al niet goed voor is he.Wateringen is voor mij trouwens maar 10 min rijden dus dat is ook niet verkeerd.
    Ook vertelde ze mij daar dat ik een KN-filter moest aanschaffen,dat hielp dan ook wer en beetje.wie weet daar de kosten van?
    MvG,Jaap.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaap
    Heb Rica gebeldt,en wat ik te horen kreeg beviel mij zeer goed.van 92 naar 100 kw en 173 naar 205 (weet allen niet wat dat betekend)
    Koppel: van 173 Nm naar 205 Nm.

    K&N vervangingsfilter of 57i?

    Vervangingsfilter staat in de catalogus van D&W voor 75 Euro, 57i staat er niet in voor de 1.8 wel voor de 1.8T voor 166 Euro. 57i voor 1.8T wordt overigens nieuw op http://www.ebaymotors.de al vanaf 69 Euro aangeboden (Sofort Kaufen), vervangingsfilter 65...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •