Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 32 van de 32

Onderwerp: A4 Voorzien van Xenon?

  1. #21
    Proost's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Voorzien van Xenon?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otje Bekijk Berichten
    Kuuulote..... heb ik net een uur geleden de stekkers hier op audiwereld besteld. Damn zeg!

    Hey otje.... in ieder geval bedankt voor je speurwerk
    Audi A6 2.0 TDI Avant Multitronic 130kw C7/4G
    Audi A4 1.9 TDI Avant 81kw B5
    Audi 80 1.8 55kw B3

  2. #22
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.281
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Voorzien van Xenon?

    Dat zijn enkel de kale stekkers met pinnen, ik heb die ook gehad, maar uiteindelijk 2jr terug de complete set gekocht omdat je met die dingen alles handmatig moet doen(en in mijn geval er dus een zooitje van maakt). Ik ben geen kabelbouwer

  3. #23
    Proost's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Voorzien van Xenon?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Dat zijn enkel de kale stekkers met pinnen, ik heb die ook gehad, maar uiteindelijk 2jr terug de complete set gekocht omdat je met die dingen alles handmatig moet doen(en in mijn geval er dus een zooitje van maakt). Ik ben geen kabelbouwer
    Ja met die overweging toch ook maar de hele complete set besteld. Dat roesten en storen zal vast wel loslopen en zo heb ik het in een keer goed in elkaar zitten.
    Laten we nu maar hopen dat het snel binnen is...
    Audi A6 2.0 TDI Avant Multitronic 130kw C7/4G
    Audi A4 1.9 TDI Avant 81kw B5
    Audi 80 1.8 55kw B3

  4. #24
    私は王午前 Manus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    3.412
    Kudos
    0

    Standaard Re: A4 Voorzien van Xenon?

    ik heb ook die verloopkabelset, en dat zit als gegoten.
    "In Nederland mag niks, maar is alles toegestaan."

  5. #25
    Proost's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Voorzien van Xenon?

    Neem aan dat het bij jou ook zonder storingen of wat dan ook werkt? Heb je toevallig ook groot en dimlicht in xenon?
    Audi A6 2.0 TDI Avant Multitronic 130kw C7/4G
    Audi A4 1.9 TDI Avant 81kw B5
    Audi 80 1.8 55kw B3


  6. #26

    Standaard Re: A4 Voorzien van Xenon?

    waar krijg je die verloopkabelset? want ik heb ook dat setje van VPC voor mijn lampen
    Boxuer Des Rues

  7. #27
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Smile Re: A4 Voorzien van Xenon?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proost Bekijk Berichten
    Hoe kom ik er dan achter welke stelmotoren ik moet hebben? (en weet je zeker dat niet universeel kunnen zijn, ik heb het namelijk al eerder ergens gehoord)

    Ik heb groot en dimlicht xenon inderdaad. Over seinen heb ik niet echt nagedacht maar dat doe ik eigenlijk ook zelden. Als het niet bevalt haal ik het hele zooitje er gewoon uit en plaats ik de halogeen terug. Geen punt.
    Ik heb overigens geen auto uit 2007 of jonger dus ik denk dat ik mbt de apk wel goed zit...
    Beste Proost,

    Ik heb in mijn B5 '97 heldere Impro S4 koplampen gezet. Dat is ongeveer dezelfde operatie die jij hebt uitgevoerd. Alleen dan zonder het slijpen en de stekkers met een verloop moeten verbinden. Een stuk makkelijker dus. Ik heb dezelfde stelmotoren kunnen gebruiken als in mijn oude koplampen. alleen moet er een verloopstukje tussen. Deze zaten echter wel bij de koplampen meegeleverd.

    Nu kan het zijn, dat bij FL-koplampen er idd een andere stelmotor op moet. Echter zijn mijn originele koplampen uit '97 en mijn S4 koplampen uit '98. Wel pre-facelift, maar wel helder en met lens-lampen. Ze zijn bijna identiek aan de heldere FL-units die jij nu aangescahft hebt...

    Misschien heb je wat aan deze info: Je hebt misschien geen nieuwe stelmotoren nodig. alleen die verloopjes van een paar €'s. Alleen; waar vind je die...

    Grt

    Erik

  8. Ad
  9. #28
    Proost's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Voorzien van Xenon?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ludonotermans Bekijk Berichten
    waar krijg je die verloopkabelset? want ik heb ook dat setje van VPC voor mijn lampen
    Zoals al eerder in dit topic vermeld: http://shop.audiwereld.nl/index.php/...ter-audi-a4-b5
    Ik ben niet voor die losse stekkers gegaan.
    Audi A6 2.0 TDI Avant Multitronic 130kw C7/4G
    Audi A4 1.9 TDI Avant 81kw B5
    Audi 80 1.8 55kw B3

  10. #29
    Proost's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Voorzien van Xenon?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TF_Bundy Bekijk Berichten
    Beste Proost,

    Ik heb in mijn B5 '97 heldere Impro S4 koplampen gezet. Dat is ongeveer dezelfde operatie die jij hebt uitgevoerd. Alleen dan zonder het slijpen en de stekkers met een verloop moeten verbinden. Een stuk makkelijker dus. Ik heb dezelfde stelmotoren kunnen gebruiken als in mijn oude koplampen. alleen moet er een verloopstukje tussen. Deze zaten echter wel bij de koplampen meegeleverd.

    Nu kan het zijn, dat bij FL-koplampen er idd een andere stelmotor op moet. Echter zijn mijn originele koplampen uit '97 en mijn S4 koplampen uit '98. Wel pre-facelift, maar wel helder en met lens-lampen. Ze zijn bijna identiek aan de heldere FL-units die jij nu aangescahft hebt...

    Misschien heb je wat aan deze info: Je hebt misschien geen nieuwe stelmotoren nodig. alleen die verloopjes van een paar €'s. Alleen; waar vind je die...

    Grt

    Erik
    Bedankt voor de tip man. Ik ga het hier in de buurt eens navragen of ik ze ergens aan kan komen. Bestellen moet anders sowieso wel lukken lijkt me.
    Laten we in ieder geval hopen dat het niet meer om de kous heeft als wat jij hier beschrijft.
    Audi A6 2.0 TDI Avant Multitronic 130kw C7/4G
    Audi A4 1.9 TDI Avant 81kw B5
    Audi 80 1.8 55kw B3

  11. #30
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Smile Re: A4 Voorzien van Xenon?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proost Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tip man. Ik ga het hier in de buurt eens navragen of ik ze ergens aan kan komen. Bestellen moet anders sowieso wel lukken lijkt me.
    Laten we in ieder geval hopen dat het niet meer om de kous heeft als wat jij hier beschrijft.
    Dat hoop ik ook voor je man. Ik ben zelf fanatiek met mijn project ('97 B5 2.8 Quattro) bezig. Maar ook niet een ervaren monteur. Ik heb hulp van vrienden, die dat wel zijn en alle mede-Forumleden natuurlijk ;-). Steeds bekender te worden met mijn wagen en zelf deze licht units gemonteerd te hebben met Pilot LED en Pilot Xenon erin, kan ik je zeggen: Hopende dat de lamp units aan de achterkant niet wezenlijk anders zijn ivm met jouw af-fabriek Xenon, zal dit (= alleen die verloopstukken) de oplossing zijn.

    Helaas heb ik geen foto's van die plastic verloopstukken. Ergens heb ik er twee. Maar waar...

    Succes iig!

    Mvg,

    Erik
    Laatst gewijzigd door TF_Bundy; 25-02-10 om 13:18.

  12. #31
    Rotterdammertjuh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    50
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 Voorzien van Xenon?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jobro Bekijk Berichten
    dit is wel een dure oplossing maar tevens de mooiste:

    facelift koplampen(valeo) die dus lenslampen hebben en daar meteen een h7 setje xenon in.kan uit ervaring zeggen dat je dan een HEEL pak licht hebt (,p
    Helemaal mee eens, heb ze er ook in zitten en this echt wereld van verschil!
    Audi A4 2.4 V6 automaat

  13. #32
    lol's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    183
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 Voorzien van Xenon?

    Ik heb de Depo dan, wat heet duur
    100 euro koplampenset
    40 euro kabels
    70-80 euro xenon setje

    A4 B7 2005 1.8T MT

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •