Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Schijven + blokken [achter] a4 1.8t 1995

  1. #1

    Standaard Schijven + blokken [achter] a4 1.8t 1995

    Ik moet voor de APK nieuwe achter schijven + blokken .. (Omdat er roest op de schijf zit... Kan de roest komen, omdat ik NOOIT de handrem gebruik?)..


    Waar kan ik deze het beste kopen?

    En wat zijn hiervoor de geschatte kosten? Mag gewoon standaard, rij met name korte afstanden..


    De garage waar ik ben geweest vroeg hiervoor +- € 400, incl montage(wat een uurtje werk was) ..

    Iemand tips en advies? Alvast hartelijk dank..
    Laatst gewijzigd door netvibeNL; 16-04-10 om 20:46. Reden: toevoeging roest

  2. #2

    Standaard Re: Schijven + blokken [achter] a4 1.8t 1995

    http://tinyurl.com/yyauf2k

    Bij autopartsonline kom ik voor een complete sportset (2x schijven + 2x blokken voor achter) op +- € 150..

    Is dit degelijk materiaal?

  3. #3

    Standaard Re: Schijven + blokken [achter] a4 1.8t 1995

    Niet goed gelezen excuus.

    €400,- is inderdaad te duur voor schijven en blokken achter.
    Veel te duur.


    Zou als ik Jou was even kijken op vassparts.nl
    Laatst gewijzigd door Richard Audi; 19-04-10 om 12:02.
    in een Audi ga je niet zitten....... Een Audi trek je aan.

  4. #4

    Standaard Re: Schijven + blokken [achter] a4 1.8t 1995

    400e is gewoon te veel geld.. helemaal als montage een uurtje is. (en dat is het inderdaad) Als je het evt. zelf wil proberen let dan wel even op dat je de remzuiger van je achterremklauw er terug in moet draaien en duwen tegelijk. Zonder het speciale gereedschap KAN dit een beetje een shitkarwei worden..

  5. #5

    Standaard Re: Schijven + blokken [achter] a4 1.8t 1995

    Mensen bedankt voor de reacties..

    Bij het banden wisselen bleek al, dat de schijf helemaal niet SLECHT was .. Het meeste roest had ik al eraf geremd, en beetje met staalborstel voor het gevoel..

    Ook mijn banden-boer vond de REM ook verre van in slechte staat.. Ik ben dus grotendeels geNept bij garage1..

    Vandaag, bij garage2, zonder problemen door de keuring..

    Die schijven gaan de komende 2 jaar ook nog wel vloeiend door de keuring.. Garage1 Kom ik vanaf nu niet meer iig!!


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Schijven + blokken [achter] a4 1.8t 1995

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door netvibeNL Bekijk Berichten
    Mensen bedankt voor de reacties..

    Bij het banden wisselen bleek al, dat de schijf helemaal niet SLECHT was .. Het meeste roest had ik al eraf geremd, en beetje met staalborstel voor het gevoel..

    Ook mijn banden-boer vond de REM ook verre van in slechte staat.. Ik ben dus grotendeels geNept bij garage1..

    Vandaag, bij garage2, zonder problemen door de keuring..

    Die schijven gaan de komende 2 jaar ook nog wel vloeiend door de keuring.. Garage1 Kom ik vanaf nu niet meer iig!!
    Ik denk dat je dan de naam van garage 1 wel mag noemen hier om miscchien andere mensen hiervoor te waarschuwen. (ook al is het maar een persoonlijke ervaring; als het goed is mag men genoemd worden, als het slecht is mijns inziens ook).
    Gelukkig is het opgelost
    Laatst gewijzigd door saso; 20-04-10 om 11:32.

  7. #7

    Standaard Re: Schijven + blokken [achter] a4 1.8t 1995

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saso Bekijk Berichten
    Ik denk dat je dan de naam van garage 1 wel mag noemen hier om miscchien andere mensen hiervoor te waarschuwen. (ook al is het maar een persoonlijke ervaring; als het goed is mag men genoemd worden, als het slecht is mijns inziens ook).
    Gelukkig is het opgelost
    de naam van garage 2 dan dus ook..

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Schijven + blokken [achter] a4 1.8t 1995

    Het lijkt me niet geheel eerlijk om op basis van 1 bezoek de garage te beoordelen als "slecht" of "oplichters".. De prijzen voor de remschijven heeft hij opgevraagd elders, dus wie weet is hij fout geinformeerd..

    Ik weet het niet, ben blij dat ik zonder gezeur weer door de keuring ben gekomen (wel aantekening draagarm, hele kleine speling LV)

    Allen bedankt voor het meedenken

  10. #9

    Standaard Re: Schijven + blokken [achter] a4 1.8t 1995

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door netvibeNL Bekijk Berichten
    Het lijkt me niet geheel eerlijk om op basis van 1 bezoek de garage te beoordelen als "slecht" of "oplichters".. De prijzen voor de remschijven heeft hij opgevraagd elders, dus wie weet is hij fout geinformeerd..

    +1
    (Wie weet had hij nog wel een setje liggen )

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •