Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Centrale vergrendeling afstand bediend maken (met aftermarkt unit )

  1. #1

    Standaard Centrale vergrendeling afstand bediend maken (met aftermarkt unit )

    A4 B5 2.6 1996
    Ik heb op dit forum het een en ander gevonden over centrale portiervergrendeling. Wat ik vind, gaat over klapsleutel. Kan dit niet eenvoudiger? Als ik de knop van de vergrendeling indruk op het linker portier, gaan alle portieren op slot. Als ik hem weer naar boven trek, ontgrendelen alle portieren.
    Dan kan ik toch ook i.p.v. ingewikkeld te doen, een VDO of ander merk CVP unit met afstandbedieningen en 1 elektrische portiermotor inbouwen, die die knop in het linker portier bedient?
    Heeft iemand hier ervaring mee?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    140
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Centrale vergrendeling afstand bediend maken (met aftermarkt unit )

    Klapsleutel is nu eenmaal mooier. En zit fijner in je broekzak dan een vaste sleutel. Je kan natuurlijk altijd een los kastje aan je bos hangen.
    Als je de deuren op slot draait met je sleutel gaan dan niet al je deuren op slot? Of heb je misschien een knopje in de linker deur om alle deuren te open of te sluiten?
    Ja, dan heb je het meeste al in je auto. Nee dan zou je het met een motor kunnen proberen.
    Ik heb ergens gelezen dat ze soms ook twee motoren gebruiken omdat onze sloten wat zwaarder gaan dan het standaard spul.
    Ik heb zelf een spy setje ingebouwd.
    A4 quattro 1.9tdi 110pk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •