Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: (raar starten?) sinds het koud is, bij starten gaat lampje van remmen branden en daarna weer uit ?

  1. #1
    jojo audifan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    644
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard (raar starten?) sinds het koud is, bij starten gaat lampje van remmen branden en daarna weer uit ?

    oi,
    sinds het zo koud is, gaat het lampje van de remmen branden waneer de auto juist gestart is, en gaat dan daarna terug uit.
    ligt dit aan de koude?
    is het wel van de remmen?
    zijn er problemen met de remmen ?
    hier een filmpje dat ik gemaakt heb vandaag:

    mvg.
    4 ringen , 4 cilinders , 4 banden , 4 velgen , 4 wieldopjes ;) , kortom audi a4 b7 2.0TDI

  2. #2
    jojo audifan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    644
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: sinds het koud is, bij starten gaat lampje van remmen branden en daarna weer uit ???

    niemand ?
    mvg.
    4 ringen , 4 cilinders , 4 banden , 4 velgen , 4 wieldopjes ;) , kortom audi a4 b7 2.0TDI

  3. #3
    DannyA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: sinds het koud is, bij starten gaat lampje van remmen branden en daarna weer uit ???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jojo audifan Bekijk Berichten
    niemand ?
    mvg.
    Remvloeistof al gecontroleerd?

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Posts
    98
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: sinds het koud is, bij starten gaat lampje van remmen branden en daarna weer uit ???

    Remblokjes gecontroleerd? Ik zou me overigens meer zorgen maken om het slechte starten, ik vind dat hij erg moeilijk op gang komt (trillend/stotend).

  5. #5
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.550
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: sinds het koud is, bij starten gaat lampje van remmen branden en daarna weer uit ???

    Ik heb exact hetzelfde gehad bij de A4 van mijn vrouw. Ook na een koude start eerst niet helemaal lekker lopen, waarschijnlijk omdat één cilinder nog goed was voorgegloeid, en daarna melding van de remmen.
    Bleek uiteindelijk de accu te zijn. Auto start wel, maar tijdens starten bleef er niet genoeg capaciteit over om een en ander in de lucht te houden. Probeer het eens met een hulp accu. Ik weet het, je auto start dus de accu kan het niet zijn denk je. Ik dacht precies eender, maar nadat ik een nieuwe accu had geplaatst, was het probleem over!
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.


  6. #6
    jojo audifan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    644
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: sinds het koud is, bij starten gaat lampje van remmen branden en daarna weer uit ???

    oi,
    bedankt voor de reactie's
    nu start ie weer perfect, ook toont ie dat lampje niet meer, remblokken zijn bijna aan vervanging toe (heb gekeken).
    nu maak ik mij wel zorgen met dat koud starten. ik dacht dat dat normaal was in die koude, nu doet hij dat toch niet meer. ook in de extreem koude als hij al gedraaid had, na 1u stilliggen , terug starten, deed ie ook normaal.
    moet ik mij hierbij zorgen maken ?
    mvg.
    4 ringen , 4 cilinders , 4 banden , 4 velgen , 4 wieldopjes ;) , kortom audi a4 b7 2.0TDI

  7. #7

    Standaard Re: sinds het koud is, bij starten gaat lampje van remmen branden en daarna weer uit ???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jojo audifan Bekijk Berichten
    oi,
    bedankt voor de reactie's
    nu start ie weer perfect, ook toont ie dat lampje niet meer, remblokken zijn bijna aan vervanging toe (heb gekeken).
    nu maak ik mij wel zorgen met dat koud starten. ik dacht dat dat normaal was in die koude, nu doet hij dat toch niet meer. ook in de extreem koude als hij al gedraaid had, na 1u stilliggen , terug starten, deed ie ook normaal.
    moet ik mij hierbij zorgen maken ?
    mvg.
    de onze heeft dat ook, komt door de batterij die door de kou verzwakt. Telkens als de batterij een stuk verzwakt is (kou, vrge week enkele dagen binnenlichtje laten branden per ongeluk) hebben we dit, niks ergs dus ...

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •