Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 53 van de 53

Onderwerp: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

  1. #41
    jinx80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    283
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    En OEM is al vrij prijzig . Ik hoef niet de beste oplossing denk ik, heb gewoon een A4 diesel die nu weer rammel- en squeek-vrij moet gaan rijden, voor de komende 4 jaar (120.000km).

    Anyway - net m'n draagarmenset ontvangen. Ik heb via eBay besteld:
    http://www.ebay.de/itm/390391415307?...84.m1439.l2649

    Krijg ik net een doos, met daarin een flink aantal kleinere doosjes. Mooie set. Maar, Febi/Bilstein op de dozen (en de artikelen). Het is dus nu een Febi setje...

    @pedro sr. en andere kenners: waar doe ik nu wijs aan? Terug sturen, en een Moog set eisen? .
    Bij deze gasten had ik medio oktober een setje besteld en betaald, zou binnen 2 weken geleverd worden.
    Na 4 weken nog niks ontvangen en na nog eens een maand en wat loze beloften de bestelling geannuleerd.
    Uiteindelijk 11 weken en talloze emails later m'n geld teruggestort gekregen.
    Enfin, ik zou verlangen dat ze alsnog leveren wat je besteld hebt of laat ze een compensatievoorstel doen.
    king of the rings

  2. #42

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pedro sr. Bekijk Berichten
    Febi gebruikt een ander merk voor zover ik weet, laats kreeg ik Spidan in Febi verpakking, ik ben er niet kapot van, Moog heb ik beter ervaringen mee.
    Als je denkt dat je voor 150,- iets redelijks kunt kopen dan leef je op de verkeerde planeet, dat kun je zelf verzinnen dat dat niet gaat
    Helemaal mee eens, en daarom dus ook Moog besteld (maar Febi/Bilstein gekregen). Overigens staat er wel Febi op de spullen zelf, niet alleen op 't doosje.

    Wat vind jij - terugsturen? Geld terug vragen (deels), of...?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #43
    A4 T's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.859
    Kudos
    79
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Helemaal mee eens, en daarom dus ook Moog besteld (maar Febi/Bilstein gekregen). Overigens staat er wel Febi op de spullen zelf, niet alleen op 't doosje.

    Wat vind jij - terugsturen? Geld terug vragen (deels), of...?
    Als je een bepaalt merk bestelt dan hoor je dat te krijgen en niet een ander merk, vraag aan hun als hij een Audi koopt en een Volkswagen krijgt of hij het dan ook goed vind. (ik denk het niet)
    Audi A4 1.8 T Avant 144KW 2000 Hartog tuned 196PK

  4. #44

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4 T Bekijk Berichten
    Als je een bepaalt merk bestelt dan hoor je dat te krijgen en niet een ander merk, vraag aan hun als hij een Audi koopt en een Volkswagen krijgt of hij het dan ook goed vind. (ik denk het niet)
    Klopt, maar, dan heb je 't over 2 compleet andere producten. Dit zijn (theoretisch) dezelfde dingen, en kunnen dus hetzelfde doen dienen. Het zal mijn woord tegen zijn woord zijn wanneer het aankomt op wat beter is. De vergelijking A4 B7 vs Exeo zou nog enigszins kunnen though .

    Ik heb 'm een verzoek gestuurd met de melding dat de set er onder moet, en er dus geen tijd/gelegenheid is om een retour actie te doen. Daarbij moet ik aangeven wat de verkoper kan doen om tot een redelijk einde te komen - ik heb 150 euro retour gevraagd. Kijken waar het schip strandt. Als ik echt een naai actie wil doen, kan ik via Paypal m'n geld terug eisen, en dan heeft-ie niks. Dat wil ik niet doen - ben wel een beetje eerlijk aangelegd .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #45
    A4 T's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.859
    Kudos
    79
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Klopt, maar, dan heb je 't over 2 compleet andere producten. Dit zijn (theoretisch) dezelfde dingen, en kunnen dus hetzelfde doen dienen. Het zal mijn woord tegen zijn woord zijn wanneer het aankomt op wat beter is. De vergelijking A4 B7 vs Exeo zou nog enigszins kunnen though .

    Ik heb 'm een verzoek gestuurd met de melding dat de set er onder moet, en er dus geen tijd/gelegenheid is om een retour actie te doen. Daarbij moet ik aangeven wat de verkoper kan doen om tot een redelijk einde te komen - ik heb 150 euro retour gevraagd. Kijken waar het schip strandt. Als ik echt een naai actie wil doen, kan ik via Paypal m'n geld terug eisen, en dan heeft-ie niks. Dat wil ik niet doen - ben wel een beetje eerlijk aangelegd .
    Het is maar hoe je het bekijkt Audi vs VW je kan in alle bij rijden, maar goed, een melding bij Ebay doen kan je daar niets mee.
    Audi A4 1.8 T Avant 144KW 2000 Hartog tuned 196PK


  6. #46

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Reactie van de verkoper:

    Seller's message:
    "Hallo Der gelieferte Febi satz ist ein verstärkter satz - MOOG Nicht ! Febi ist bessere Qualität und teurer im Einkauf gegen MoOg - gerne jkönnen sie den Satz aber auch zurück geben wir erstatten dann den Kaufpreis ! MFG ,.Jahn"
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  7. #47
    A4 T's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.859
    Kudos
    79
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Reactie van de verkoper:
    Dus hij zegt dat het beter en sterker is dan moog, nu heb je wel een e mail van hem en kan je het er opzetten en als het wel heel snel kapot gaat het bij hem verhalen, ( of zie ik dat verkeert ) je kan nog vragen hoe lang hij er garantie op geeft en hoeveel km.
    Audi A4 1.8 T Avant 144KW 2000 Hartog tuned 196PK

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4 T Bekijk Berichten
    Dus hij zegt dat het beter en sterker is dan moog, nu heb je wel een e mail van hem en kan je het er opzetten en als het wel heel snel kapot gaat het bij hem verhalen, ( of zie ik dat verkeert ) je kan nog vragen hoe lang hij er garantie op geeft en hoeveel km.
    Zoals jij ook wel weet wordt er op dit spul vrijwel geen garantie verleend. Montage en rijhoogte maken te veel uit... als-ie er achter komt op wat voor foto dan ook (bij defect) dat er een schroefset onder de auto zit, is 't klaar met de garantie.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #49
    A4 T's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.859
    Kudos
    79
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Ja dit is weer zo iets van wat is wijsheid, Moog is een goed alternatief en staat goed aangeschreven.
    Febi is minder maar heeft ook goede onderdelen.
    Bilstein heeft ook goed spul maar dan verlaging sets.

    Dit wordt dan weer moeilijk hoe is dan Febi / Bilstein en wie heeft wie overgenomen en kan je de verkoper geloven, je kan het terug doen en je geld terug krijgen daar is ook weer wat van te zeggen en als je het niet neemt dan weet je het ook niet.
    Lastige keuze, als er nu meer over bekent was.
    Audi A4 1.8 T Avant 144KW 2000 Hartog tuned 196PK

  11. #50

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Ik laat het hierbij, ga gewoon de Febi monteren. Wat ik online lees over Febi is dat het doorgaans prima spul is, the occasional odd apple daargelaten. Vooralsnog wel best dus, 't is geen €150-China setje.

    Zaterdag moet de meuk eronder, dus geen tijd voor een alternatief.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  12. #51
    A4 T's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.859
    Kudos
    79
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Ik kan ook geen negatieve verhalen over vinden, en ik had het er ook wel onder gezet.
    Maar dat neemt niet weg dat het wel vreemd is dat ze geen bericht hebben gegeven dat ze een ander merk hebben geleverd was wel zo netjes, en ik had ook vreemd gekeken als ik een ander merk had gekregen en gevraagd om op opheldering en het was altijd te proberen om geld terug te krijgen.

    Misschien rijd het wel zo fijn dat je nooit meer wat anders wilt.
    Audi A4 1.8 T Avant 144KW 2000 Hartog tuned 196PK

  13. #52
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  14. #53

    Standaard Re: Draagarmen; welke merken zijn aan te bevelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert A4 Bekijk Berichten
    Tsja, dit is wel het risico van kopen op afstand, en vooral in het buitenland. Ik kies nu eieren voor m'n geld, en blijf bij de Febi's. As said, ik moet zaterdag de boel gaan monteren, het rijdt echt niet fijn nu. Ik spreek de verkoper hier zeker op aan, ook in de feedback.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •