Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 96

Onderwerp: Welke xenon lamp in B5 facelift?

  1. #21

    Standaard re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    laatst schreef iemand dat ik 2 lampjes in volgens mij dordrecht kon ophalen voor een tientjes maar mijn berichten zijn verwijderd,zou ie persoon aub nog een keer kunnen reageren

  2. #22
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonio1 Bekijk Berichten
    laatst schreef iemand dat ik 2 lampjes in volgens mij dordrecht kon ophalen voor een tientjes maar mijn berichten zijn verwijderd,zou ie persoon aub nog een keer kunnen reageren
    Ik heb nog 2 nieuwe setjes D2s 4300k liggen.
    10euro per set.
    Sliedrecht
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert A4 Bekijk Berichten
    Ik heb nog 2 nieuwe setjes D2s 4300k liggen.
    10euro per set.
    Sliedrecht
    heb je ze nog steeds?

  4. #24
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joerimans Bekijk Berichten
    heb je ze nog steeds?
    Ze zijn op.
    Aliexpress.com
    Je kan beter de 5000k kiezen.
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Dag mede forumers,

    De lichtopbrengst van Mijn B5 facelift wordt steeds slechter. dat moet haast wel het verbrande reflector verhaal zijn aangezien alle verlichting nog origineel is aan de auto.

    Nu kan ik 3 dingen doen:

    Een nieuwe lampunit kopen en hopen dat het daarvan opknapt, omdat daar een nieuwe reflector in zit. En hopen dat het er nog wat origineel uit ziet.
    (link van nieuwe lampunit)
    https://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuc...l#Beschreibung

    2e optie is om te zoeken naar nieuwe reflectoren of om de huidige/originele schoon proberen te maken.

    Maar zelf denk ik dat ik de grootste slag sla met lichtopbrengst door xenon te installeren.
    Mijn oog viel op de volgende xenon ombouw kit:
    https://www.retrofitlab.com/nl/audi-...plampen-1.html

    Heeft iemand ervaring met deze apparatuur? Heb ik hier genoeg aan? En wat voor nadelen zien jullie in deze kit?

    Hier op het forum lees ik een paar spookverhalen over pilot xenon kits wat mij een beetje afschrikt. Verder hoor ik jullie over D2s lampen praten maar wat houdt dat in?

    Ik weet niet of het een nadeel is dat bovenstaande kit een H1 xenon installatie is?
    Er zijn ook H7 xenon kits op de markt zoals onderstaande link, maar dan heb ik geen nieuwe reflector.....
    https://www.xenonlamp.nl/xenonlamp-n...-lamp-3000k-h7

    Kortom wat raden jullie mij aan voor een originele look en een goede lichtopbrengst?

    Alvast bedankt!


  6. #26
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Ik heb bij mijn B6 dit soort units geplaats die Oem leken, en een H7 5000k xenonset.
    Toen had ik veeel meer licht en geen verstrooing.
    Ik had het merk Wezel.
    https://www.extreme-carstyling.nl/ca...iABEgJ6TPD_BwE
    Laatst gewijzigd door Bert A4; 16-01-19 om 22:36.
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  7. #27

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B5je Bekijk Berichten
    Dag mede forumers,

    De lichtopbrengst van Mijn B5 facelift wordt steeds slechter. dat moet haast wel het verbrande reflector verhaal zijn aangezien alle verlichting nog origineel is aan de auto.

    Nu kan ik 3 dingen doen:

    Een nieuwe lampunit kopen en hopen dat het daarvan opknapt, omdat daar een nieuwe reflector in zit. En hopen dat het er nog wat origineel uit ziet.
    (link van nieuwe lampunit)
    https://www.fk-shop.de/Tuning/Beleuc...l#Beschreibung

    2e optie is om te zoeken naar nieuwe reflectoren of om de huidige/originele schoon proberen te maken.

    Maar zelf denk ik dat ik de grootste slag sla met lichtopbrengst door xenon te installeren.
    Mijn oog viel op de volgende xenon ombouw kit:
    https://www.retrofitlab.com/nl/audi-...plampen-1.html

    Heeft iemand ervaring met deze apparatuur? Heb ik hier genoeg aan? En wat voor nadelen zien jullie in deze kit?

    Hier op het forum lees ik een paar spookverhalen over pilot xenon kits wat mij een beetje afschrikt. Verder hoor ik jullie over D2s lampen praten maar wat houdt dat in?

    Ik weet niet of het een nadeel is dat bovenstaande kit een H1 xenon installatie is?
    Er zijn ook H7 xenon kits op de markt zoals onderstaande link, maar dan heb ik geen nieuwe reflector.....
    https://www.xenonlamp.nl/xenonlamp-n...-lamp-3000k-h7

    Kortom wat raden jullie mij aan voor een originele look en een goede lichtopbrengst?

    Alvast bedankt!
    Niet om heel lullig te doen, maar een beetje eigen onderzoek zou je antwoord kunnen geven op een aantal van je vragen.

    1. De FK units lijken klonen van de originele, dus ja, het ziet er origineel uit.
    2. RFL setjes zijn over het algemeen heel goed, en doordacht. De ervaringen op de (s4) B6 zijn 100% positief, en ik zie geen reden waarom dat op een B5 anders zou zijn.
    3. Pilot spoken: Pilot is gewoon een dozenschuiver met een ietwat strengere quality check op de onderdelen. Doorgaans is er niet veel aan de hand vwb after market xenon, enkele specfieke auto's (A3 8P, Golf 5 etc.) daargelaten. Zou er niet zo bang voor zijn.
    4. D2S, H7, H1... het zijn allemaal lampfittingen. Dat zou je met 1 Google search ook gevonden hebben.

    Alles met een H in de naam is een halogeenlamp, met de bijbehorende optische elementen (reflector, collector, lens). Een xenonlamp brandt anders dan een halogeenlamp (de lichtboog is anders van vorm en bevindt zich op een andere plek). Daarom moet je voor een optimaal resultaat een xenonreflector, collector en lens plaatsen, met een cutoff-shield op de goede plek zodat het in het brandpuntafstand afsnijdt (en niet 5mm ervoor of erachter). Xenon is een High Intensity Gas Discharge lamp, waar de D vandaan komt ("Discharge"). Alle D-fittingen zijn dus gasontladingslampen.

    Een H1 of H7 lensunit (combinatie van reflector, collector en lens) is gemaakt voor H1 of H7 lampen, en niet voor xenonlampen. Er zijn fabrikanten die xenonlampen in een H-voet stoppen (de bekende H1, H4, H7, H11.... etc. conversie kits zoals oa Pilot), maar die halen nooit het 100% resultaat: de brandpunten en dergelijke zijn gewoon anders. Een lens verstopt daar veel van, en je zal meer licht op de weg krijgen, maar het is NIET hetzelfde als een echt goede D-lensunit met een D-lamp.

    De getallen achter H of D geven een type voet aan, hetzij in afmetingen, hetzij in generatie. Een H1 lamp heeft de massa als montageflens en één connectorterminal voor +12V, een H7 lamp heeft twee losse terminals voor massa en +12V. H4 heeft een voeding en tweemaal massa voor de twee gloeidraden in 1 lamp (het klassieke dimlicht en groot licht in één unit), bijvoorbeeld.

    In geval van xenon: D1 en D2 zijn dezelfde generatie, waarbij bij een D1 lamp de xenonstarter op de lamp zit, en bij een D2 lamp de starter in de ballast verwerkt is (=goedkoper lampje, iets meer gevoelig voor storing op de draden en in de ballast). Daarnaast is er D1S en D1R, of D2S en D2R. S staat voor een lens-gemonteerde lamp (projector, met zo'n glazen bol), R staat voor een reflectorgemonteerde lamp (zoals de meeste halogeen auto's tegenwoordig hebben).

    D3 en D4 zijn hetzelfde als D1 en D2, maar dan loodvrij en energiezuiniger (minder verlies), en draaien op een lager voltage. Ballasten voor D1/2 en D3/4 kan je dus NIET uitwisselen.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Niet om heel lullig te doen, maar een beetje eigen onderzoek zou je antwoord kunnen geven op een aantal van je vragen.

    1. De FK units lijken klonen van de originele, dus ja, het ziet er origineel uit.
    2. RFL setjes zijn over het algemeen heel goed, en doordacht. De ervaringen op de (s4) B6 zijn 100% positief, en ik zie geen reden waarom dat op een B5 anders zou zijn.
    3. Pilot spoken: Pilot is gewoon een dozenschuiver met een ietwat strengere quality check op de onderdelen. Doorgaans is er niet veel aan de hand vwb after market xenon, enkele specfieke auto's (A3 8P, Golf 5 etc.) daargelaten. Zou er niet zo bang voor zijn.
    4. D2S, H7, H1... het zijn allemaal lampfittingen. Dat zou je met 1 Google search ook gevonden hebben.

    Alles met een H in de naam is een halogeenlamp, met de bijbehorende optische elementen (reflector, collector, lens). Een xenonlamp brandt anders dan een halogeenlamp (de lichtboog is anders van vorm en bevindt zich op een andere plek). Daarom moet je voor een optimaal resultaat een xenonreflector, collector en lens plaatsen, met een cutoff-shield op de goede plek zodat het in het brandpuntafstand afsnijdt (en niet 5mm ervoor of erachter). Xenon is een High Intensity Gas Discharge lamp, waar de D vandaan komt ("Discharge"). Alle D-fittingen zijn dus gasontladingslampen.

    Een H1 of H7 lensunit (combinatie van reflector, collector en lens) is gemaakt voor H1 of H7 lampen, en niet voor xenonlampen. Er zijn fabrikanten die xenonlampen in een H-voet stoppen (de bekende H1, H4, H7, H11.... etc. conversie kits zoals oa Pilot), maar die halen nooit het 100% resultaat: de brandpunten en dergelijke zijn gewoon anders. Een lens verstopt daar veel van, en je zal meer licht op de weg krijgen, maar het is NIET hetzelfde als een echt goede D-lensunit met een D-lamp.

    De getallen achter H of D geven een type voet aan, hetzij in afmetingen, hetzij in generatie. Een H1 lamp heeft de massa als montageflens en één connectorterminal voor +12V, een H7 lamp heeft twee losse terminals voor massa en +12V. H4 heeft een voeding en tweemaal massa voor de twee gloeidraden in 1 lamp (het klassieke dimlicht en groot licht in één unit), bijvoorbeeld.

    In geval van xenon: D1 en D2 zijn dezelfde generatie, waarbij bij een D1 lamp de xenonstarter op de lamp zit, en bij een D2 lamp de starter in de ballast verwerkt is (=goedkoper lampje, iets meer gevoelig voor storing op de draden en in de ballast). Daarnaast is er D1S en D1R, of D2S en D2R. S staat voor een lens-gemonteerde lamp (projector, met zo'n glazen bol), R staat voor een reflectorgemonteerde lamp (zoals de meeste halogeen auto's tegenwoordig hebben).

    D3 en D4 zijn hetzelfde als D1 en D2, maar dan loodvrij en energiezuiniger (minder verlies), en draaien op een lager voltage. Ballasten voor D1/2 en D3/4 kan je dus NIET uitwisselen.
    Zo dat is een hele mond vol informatie. Bedankt!

    Maar als ik het allemaal goed begrijp dan is een D lens en D lensunit dus het beste, maar dan kom je bij de originele Audi Xenon voor de B5 uit denk ik? Oftewel dat wordt een financieel onaantrekkelijke stap.

    Waardoor je automatisch bij een setje uit komt zoals Bert A4 hierboven schreef (helaas verkopen zij de bijbehorende H7 xenon kit niet meer) of zoals de setjes ik zelf neer gezet had.

    Maar laat ik 1 ding voorop stellen het liefst had ik wat advies van jullie..... In mijn ogen heb ik met de set van Retrofitlab voor een nette prijs weer minstens zoveel licht op de weg als toen de auto origineel van de band rolde. Omdat ik dan een nieuwe reflector heb en tegelijk xenon wat sowieso meer licht geeft dan origineel H7 halogeen. Maar heb ik daar nou gelijk in? of ben ik veel te naïef en krijg ik met veel storingen te maken en gaat de lichtopbrengst tegenvallen? Bastet jij ziet dus in ieder geval geen reden waarom het zou mislukken! dat is mooi!

    Als ik het goed begrijp heeft Al Bundy in het verleden zijn reflectoren gedemonteerd en gepoetst en vervolgens xenon ingebouwd (getuige zijn topic https://www.audiforum.nl/forum/techn...n-poetsen.html) daar is destijds een pilot xenon kit ingebouwd. hoe voldoet dat na al die jaren? lijkt mij dat dat ook gewoon een H1 of H7 xenon kit in gekomen is? Maar hij heeft dan dus de originele reflectoren behouden aangezien ze schoon gemaakt zijn.

    het liefste zou ik wat ervaringsdeskundigen horen die bijvoorbeeld het retrofitlab setje geïnstalleerd hebben, omdat ook bij hen de reflector dof geworden is.

  10. #29

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Je komt prima weg met een (goede) xenonset in een (nieuwe) H7 reflector. Je bent dan niet optimaal bezig, maar alsnog beter dan een oud halogeenlampje in een nog oudere lens unit. Het zal iets meer flare geven dan een echte perfecte set, maar niet noemenswaardig. Ik zou dan ook zeker de RFL set kiezen. Zij bieden ook xenonsetjes aan. Voor €200 all-in ben je dus klaar. Kost je wel wat tijd/arbeid, maar daarna kan je wel zeggen dat je 't zelf gedaan hebt!

    200 euro lijkt veel voor zoiets, gezien de waarde van de auto. Maar, goed licht is in mijn ogen onbetaalbaar, en elk alternatief kost je al snel minstens net zo veel (goed xenon kost je al snel 80-100 euro voor een setje, hou je nog maar 100 euro over voor de rest van de lampen).

    Het kan overigens lonen om je koplampen daarna te (laten) polijsten, zodat het glas ook weer lekker helder is.

    Ervaring: ik heb zelf al jarenlang een RFL set in de S4 B6 lampen; bevalt méér dan prima. Ik heb daarvoor allerhande sets geprobeerd, inclusief 50W xenon, en niets hielp meer dan een goede RFL lens met goede lampen.

    Onder RFL, boven OEM. Beide xenon (nieuwe lampjes). Beide op dezelfde voeding.



    Qua kleur: kies 5000K. Meer is blauw, daaronder is het gelig. 4300K is het meeste licht, maar oogt niet echt als xenon. 5000K doet dat wel, en heeft 90-95% van het licht.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Je komt prima weg met een (goede) xenonset in een (nieuwe) H7 reflector. Je bent dan niet optimaal bezig, maar alsnog beter dan een oud halogeenlampje in een nog oudere lens unit. Het zal iets meer flare geven dan een echte perfecte set, maar niet noemenswaardig. Ik zou dan ook zeker de RFL set kiezen. Zij bieden ook xenonsetjes aan. Voor €200 all-in ben je dus klaar. Kost je wel wat tijd/arbeid, maar daarna kan je wel zeggen dat je 't zelf gedaan hebt!

    200 euro lijkt veel voor zoiets, gezien de waarde van de auto. Maar, goed licht is in mijn ogen onbetaalbaar, en elk alternatief kost je al snel minstens net zo veel (goed xenon kost je al snel 80-100 euro voor een setje, hou je nog maar 100 euro over voor de rest van de lampen).

    Het kan overigens lonen om je koplampen daarna te (laten) polijsten, zodat het glas ook weer lekker helder is.

    Ervaring: ik heb zelf al jarenlang een RFL set in de S4 B6 lampen; bevalt méér dan prima. Ik heb daarvoor allerhande sets geprobeerd, inclusief 50W xenon, en niets hielp meer dan een goede RFL lens met goede lampen.

    Onder RFL, boven OEM. Beide xenon (nieuwe lampjes). Beide op dezelfde voeding.



    Qua kleur: kies 5000K. Meer is blauw, daaronder is het gelig. 4300K is het meeste licht, maar oogt niet echt als xenon. 5000K doet dat wel, en heeft 90-95% van het licht.
    Oké duidelijk! bedankt. en wat een verschil in licht op de foto's van je!

    Zou 4300 K er niet origineler uit zien dan 5000K?

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Maar het wordt wel een H1 reflector en Lamp bij RFL en niet een H7 zoals je zei. Maar dat maakt in mijn geval nu niet uit toch? omdat het in mijn geval nu beide om xenon gaat. lijk mij. dus nu praten we alleen maar over de pasvorm als we het over H1 of H7 hebben?

  13. #32

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    H1 of H7 maakt wat dat betreft niet uit, zijn dezelfde technieken met een ander elektrisch voetje. Zolang de hele kabelboom (die ze meeleveren) maar klopt is er niks aan de hand.

    4300K is OEM, maar de nieuwere auto's worden al langer met 5000K uitgeleverd, en LEDs zitten zelfs eerder op 5500K. Ik zou 5000K nemen (de foto's hierboven zijn ook 4300K (OEM D1S) en 5000K (RFL)).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #33
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.914
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Als aanvulling op Bastet zijn foto`s

    https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1838155

    filmpje met orginele lampen/lenzen
    https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1838159

    Met retrofitlab lens en xenonsetje (de volledige set dus )
    https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1838719
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Afgelopen kerstvakantie een RFL set Xenon gemonteerd op mijn S3, ook ivm de slechte reflectoren van de lenzen.
    Montage was niet 100% (Klepje links paste niet meer dicht) maar lichtopbrengst is voor het gevoel 250% een ander voordeel wat ik nu merk is de bi-xenon bij de S3 set. Met groot licht zie je de standaard H7 lampen niet eens meer op de weg, alleen nog in de bomen omdat de xenon niet zo hoog komt aan de rand.
    '92 Audi 100 S4 automaat
    '07 Passat 2.0 TFSI Highline
    '98 Audi A3 1.8T (circuit gebruik)

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Weet een van jullie ook of de nieuwe lens+ reflector (zit aan elkaar in de doos bij Retrofitlab) met de koperen spoel naar boven of naar onder gericht moet worden? zelf denk ik dat hij aan de onderkant moet zitten. Kan iemand dat bevestigen?

    En vraag 2: wat moet ik met de 2 metalen ringen doen + de rubberen/silicone ring en de grote platte moer die aan de reflector vast zit? (deze moer doet momenteel zoals geleverd in de doos niets!)

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    En dan zitten er ook nog 2 ijzeren raamwerkjes met 6 gaten per stuk bij (het lijken wel verloop stukken of adapterplaten) ze lijken niet ze passen wel op de lens maar volgens mij komen de schroefgaten niet overeen met de gaten in de lampunit?

  18. #37

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Naar onder, maar belangrijker is de cutoff shield. Die moet aan de onderzijde zijn (de lens projecteert ondersteboven). De dichte helft van de reflectorbehuizing moet dus naar beneden wijzen!

    Vraag 2: plaats even een foto van wat je bedoelt, de B5 kit ken ik niet.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  19. #38

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    Laatst gewijzigd door B5je; 28-01-19 om 11:16. Reden: 1 foto teveel geupload

  20. #39

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    De siliconenring, platte moer en andere ringen zijn bedoeld voor montage van de lens, als je bijvoorbeeld een H7 reflector hebt (in je groot licht behuizing bijvoorbeeld). Dan steek je de lens door het gat waar eerst de lap zat, en doe je de siliconenring tussen de lens en de reflector. Daarna door de reflector heen, dan een ring, en dan de grote platte moer.

    In jouw geval kan dat niet. Je moet de huidige lenzen eruit halen, en op die plek komen de nieuwe. De bracket die je hebt gekregen (het ijzeren plaatje met 6 gaatjes) moet op een aantal gaten uitlijnen in de lampunit (minimaal 3), en ook minimaal 3 op de lens. Je monteert de bracket eerst op de lens, en daarna het geheel in de lampunit.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Welke xenon lamp in B5 facelift?

    hmmm dat is raar.... de bracket lijnt goed uit op 4 gaten aan de reflector, maar slechts op 2 gaten in de lampunit komen overeen met de bracket en ook nog beide aan de onderzijde helaas

    daarnaast is het niet mogelijk om de bracket eerst op de reflector te monteren, want dan past hij niet meer door het gat in de lampunit (1 voor 1 naar binnen gaat wel, maar dan kan ik onmogelijk het moertje tegenhouden omdat die dan naar voren wijst in de lampunit)

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •