Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Speakers Avant '98

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    45
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Speakers Avant '98

    Dag allen,

    Ik ben nieuw hier en wat een fijn forum zeg! Veel vragen en antwoorden waar ik gelukkig van word!

    Nu heb ik zelf ook een vraag die ik nog niet helemaal het kunnen vinden in het forum (kan ook komen doordat ik door alle onderwerpen de draad een beetje kwijt ben).

    Maar ik heb dus een Avant 1.8T gechiptuned met 193 PK, automaat uit Duitsland geïmporteerd. Heerlijke wagen en wat een power!
    Het enige wat totaal geen power heeft is de muziekinstallatie, wat een ongelooflijk bout geluid zeg!
    Ook alleen voor speakers, in de achterportieren nog niets.

    Enkele vragen:
    - Welke speakers kan ik het beste zowel voor als achter plaatsen?
    - Ligt de bedrading naar de achterportieren er al wel?
    - Er zitten schijnbaar plastic kapjes voor op de speakers, kunnen deze er gewoon af geklikt worden of moet het gehele paneel verwijderd worden?
    - ik heb een aparte bas box uit mijn vorige wagen gehaald en moet hiervoor directe spanning hebben vanuit de Accu, iemand al ervaring met dit type Audi (met name van waaruit kan ik van onder de motorkap het beste naar binnen gaan?)
    - Hoe hebben jullie de spanning en Tulpkabels van voren naar achter lopen, via deurportier-stylen of via middenconsole?

    Is er iemand die het leuk vind en eventueel tegen een (kleine vergoeding) mij kan adviseren en helpen?

    Ik hoor het graag!!
    En fijn weer in een Duitser te mogen rijden, na enkele Amerikanen...

    Gr, Michiel

  2. #2
    FalleN's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    33
    Posts
    3.124
    Kudos
    197
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Speakers Avant '98

    Deurpanelen moeten los, anders sloop je de boel geloof ik.
    Wat er niet ligt is ook niet voorbereid helaas, als jij nu geen speakers in de achterdeuren hebt dan zal je daar deurpanelen voor moeten zoeken en draden trekken IIRC.

    Over speaker keuze is volgens mij al aardig wat bekend hier op het forum, heb je de zoekfunctie al gebruikt?

    Stel je trouwens samen met de Audi ook eens voor in het showroom gedeelte, leuk om er weer een B5 bij te hebben op het forum

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •