Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: scantool-gebruikers?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard scantool-gebruikers?

    Ik vroeg me af of er audi b5 rijders zijn die een obdII scantool gebruikt. Is het handig om te gebruiken om olie etc te resseten. Kan het nog verder kwaad.
    Ik zag namelijk goedkope scantools ebay+dx.com>15euro. Scantool gebruikers graag jullie antwoord en advies. Eventueel linkje erbij zou leuk zijn.

  2. #2
    RobinDiekmann's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    1.204
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: scantool-gebruikers?

    Ik heb voor 11 dollar een kabel besteld uit China, en hier zat ook vag-com software bij.. Waarschijnlijk illegaal, maar ik kan er wel alles mee..

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: scantool-gebruikers?

    Zo iets had ik dus ook gezien, maar hoezo is het illegaal dan?
    Als het werkt en te makkelijk te gebruiken is waarom niet, ik had nog geprobeerd om te zoeken naar een specifiek protocol van welke ik nou precies nodig heb.
    Mijn Audi V6 2.6 uit 1995 werd niet herkend bij vele service centrums, echt heel raar
    Heb je misschien nog een linkje van die site? Zou het liefst iets willen hebben die al bijvoorbeeld gebruikt word door rijders en wil niet iets nieuws proberen.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: scantool-gebruikers?

    Is zoiets nou goed? Zie linkje http://dx.com/p/obdii-v600-usb-car-d...di-skoda-37633
    Welke beschrijving zegt nou precies dat het voor mijn auto is? Verkopers info kan ik niet vertrouwen, die wil alleen maar verkopen. Het gaat niet zozeer om het geld maar om het product zelf, wil niet straks rijden in auto met toeren van hier tot tokyo of ruitenwissers die maar niet stoppen

  5. #5
    RobinDiekmann's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    1.204
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: scantool-gebruikers?

    Hey,

    Mijn kabel komt ook van die website, maar dat is een andere. Ze hebben er gelukkig maar 40 dezelfde ofzo :P

    Bijna alle vagcom kabels passen wel, maar sommige zijn voor can-bus systemen en sommige niet.. Aangezien jij een auto uit 1995 hebt, en mijne uit 1996 komt zal de jouwe geen ingewikkelder systeem hebben dan de mijne. Ik heb een niet can-bus kabel.

    Zoek vooral naar eentje met wat reviews op dx.com


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    45
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: scantool-gebruikers?

    Sorry voor mijn late reactie.
    Ik heb eens met iemand gesproken die van ebay heeft besteld en zijn auto goed heeft verknald. Ik begin er toch maar niet aan.
    Laatst nog uit laten lezen en gelukkig niks vreemds ontdekt. Volgende maand weer apk met een verse distrubitieriem erin met waterpomp en alle multi en span rollen vervangen.
    Auto blij, ik blij.
    Fijne weekend

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •