Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Originele afstandsbediening mogelijk?

  1. #1

    Standaard Originele afstandsbediening mogelijk?

    Hallo allen,

    Ik hoop niet dat deze vraag al te vaak gesteld is, maar probeer het toch nog een keer.... :-)


    Ik heb namelijk een audi A4 Avant 1.8T uit 1997. Ik heb wel centrale vergrendeling maar geen afstandsbediening.
    Ik wil dit wel graag, maar dan wel het liefst met originele klapsleutel van audi en niet die aftermarket rommel.


    Ik weet wel dat de T versie die ik heb iets luxer is dan de 'gewone' en veel 'voorbereidingen’ heeft, maar weet dus niet of die de voorbereiding heeft voor een afstandsbediening.
    Weet iemand of dit wel of niet zo is?
    of
    Ho eik er zelf achter kan komen of het kan?

    Ik weet van mijn vorige auto dat ik alleen maar een ontvanger ergens hoefde aan te sluiten en een originele afstandsbediening nodig had en toen werkte het.
    Nu hoop ik dat het bij deze auto eventueel ook kan, maar ik ken hem nog niet zo goed en weet niet waar ik de eventuele ontvanger of aansluiting daarvoor moet zoeken...

    Alvast bedankt.



  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.881
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Originele afstandsbediening mogelijk?

    Leer eens de zoekfunctie te gebruiken voor je een vraag stelt. Zoektermen: 'klapsleutel b5'.

    http://www.audiforum.nl/forum/google...&sa.x=0&sa.y=0

    Eventuele verdere vragen graag stellen in een bestaand topic.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •