Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: beslagen ramen

  1. #1
    roland
    Guest

    Standaard beslagen ramen

    hallo,

    Met dit vochtige weer, heb last van beslagen ramen van mijn a4 avant. Dit is zeer lastig want je ziet niets meer.

    Nu heb ik iets gelezen dat de pollenfilter vervuilt kan zijn of de opvangbak (waar de accu staat) verstopt zit. Dit laatste heb ik al gecheckt: staat een beetje water in

    mijn vragen : weet iemand hoe je dit kan oplossen en waar zit de pollenfilter en is dit makkelijk te vervangen.


    alvast bedankt

  2. #2
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Heb jij toevallig een Airco?

    Dan is het heel simpel te ondervangen door de airco aan te zetten, op een airco (het koudste gedeelte van een auto) trekt al het vocht samen in de airco. Nadat de auto ff stil heeft gestaan en de airco weer warm is geworden wordt de lucht uit airco geblazen.(dus tegen de ramen)

  3. #3
    roland
    Guest

    Standaard

    nee, helaas geen airco

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Er zitten afwateringsgaten in de watervangbak voor de voorruit, zijn die schoon en open? Het pollenfilter zit voor de aanzuigopening van de ventilatie; waarschijnlijk ook in de watervangbak.

    Tom

  5. #5
    roland
    Guest

    Standaard

    oke bedankt. Ik zal het morgen even kijken


  6. #6

    Standaard

    Het pollenfilter zit rechts onder de paravan en het afvoergat van het regenwater zit onder de accu en die zitten nog al eens verstopt.Omdat dat vaak vergeten wordt bij de garage om schoon te maken hoort bij iedere beurt gedaan te worden

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •