Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Productie-overzicht gezocht van Avant B6 1.9tdi quattro

  1. #1

    Standaard Productie-overzicht gezocht van Avant B6 1.9tdi quattro

    Beste Audiforummers,

    Al 7 jaar rijden wij met een Audi A4 B5 Avant 1.9tdi quattro. Nu gaan we rustig op zoek naar een zelfde combinatie maar dan in een B6 modeljaar 2004/2005 (de laatste waarbij de dorpels volledig in kleur gespoten zijn.) Ik weet dat er ooit cd-rom is uitgebracht waarop staat hoeveel van welk model is geproduceerd.. Misschien zijn er hier audiforummers die misschien weten waar ik het over heb.

    Waarom zou ik het willen weten? Als ik weet welk land en/of dealer dit model heeft verkocht, dan kan ik gerichter zoeken.

    Volgens mij kan iemand bij Audi, met wat gegevens invoeren en een druk op de knop, een overzicht te voorschijn halen van Dealers die zo'n uitvoering verkocht hebben.
    Nu heb ik Audi klantenservice gemaild, maar die zeggen, Daar hebben wij dealers voor.. Ik heb het gevoel dat een dealer daar niet echt aan mee werkt, omdat dit model te oud is voor ze. Daarnaast heeft een dealer die kennis niet, alleen een importeur weet dat.. Dus dat werkt niet. Vandaar dat dit bericht plaats. Helaas werk ik niet meer bij Audi en zou dus niet weten wie er nu bij de verkoopondersteuning van Audi werkt Anders had ik het al geweten :-)

    Ik hoop dat er iemand is die mij verder weg kan helpen..
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door quattron; 08-03-16 om 09:53.

  2. #2
    lscholten's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Posts
    528
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Productie-overzicht gezocht van Avant B6 1.9tdi quattro

    Naar mijn weten zijn de dorpels alleen op verzoek (lees: extra betaalde optie) in kleur gespoten. Dus dat verhaal gaat niet op voor zover ik weet.

    Zoeken zou ik gewoon doen op marktplaats en mobile.de Zijn genoeg 1.9tdi quattro's te vinden?

    Of bedoel je het type met de zogenoemde ''s-line'' bumpers? Zoals ik ze nu heb? http://www.audiforum.nl/forum/audifo...s-line-12.html

    Dit was namelijk geen standaard af fabriek optie, maar een optie uitgevoerd door audi exclusive bij quattro GMBH. Komt dus sporadisch voor op deze B6 modellen, en niet motorspecifiek o.i.d.
    2010 Audi Q5 3.2FSI Quattro Exclusive Cherry Black Pearleffect

  3. #3
    Dutchlimits's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    824
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S7

    Standaard Re: Productie-overzicht gezocht van Avant B6 1.9tdi quattro

    Mijn A4 B6 uit 2001 heeft ook alles in kleur. Dus klopt, heeft niks met bouwjaar te maken.

    Laatst gewijzigd door Dutchlimits; 11-03-16 om 21:21.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •