Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Continue stroom en thermostaat

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Question Continue stroom en thermostaat

    Hoi Allemaal,

    ik ben hier nieuw (en een vrouw dus termen zullen niet altijd kloppen &#128514 maar ik zit met 2 vragen.
    wij hebben onlangs een Audi S4 4.2 V8 Quattro aangeschaft bij een inporteur. Er bleek ondanks wel Apk gekeurd te zijn dat er van alles mis was. Het meerendeel is ondertussen gerepareerd alleen is er 1 ding wat nog niet opgelost is.
    Het gaat om de temperatuurwijzer in het dashboard.
    Deze gaat netjes naar 90 graden maar valt tijdens het rijden uit en gaat dan spontaan weer aan.
    hij is afgelopen maandag bij de dealer geweest en deze heeft een draadbreuk gevonden en gerepareerd, maar daarmee was het probleem dus niet opgelost.
    hebben jullie een idee wat hiervan denoorzaak kan zijn? Zijn het de sensoren of moet ik denken aan de thermostaat zelf?

    En nog 1 andere vraag ik heb continue stroom op de auto, dus zonder sleutel kan de radio aan en dergelijke is dit normaal? Mijn vorige auto had dit namelijk niet.

    Alvast heel erg bedankt voor de reacties!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Continue stroom en thermostaat

    Niemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

  3. #3

    Standaard Re: Continue stroom en thermostaat

    Je radio ligt aan wat voor radio je hebt, maar, OEM radio's kunnen volgens mij gewoon aan als de auto uit staat. Ze schakelen dan wel na 20 minuten zelf weer uit, als ik me niet vergis.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •