Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Locatie stekkers lambdasondes S4 V8 4.2

  1. #1

    Standaard Locatie stekkers lambdasondes S4 V8 4.2

    Er is een oranje lampje gaan branden in mijn dashboad, degene van het uitlaatgascontrole systeem
    Ik krijg bij het uitlezen van het foutgeheugen de volgende twee fouten
    -1) p0118: koelmiddel temperatuurssensor. Hebben we het dan over de G82 sensor of zitten er nog meer koelmiddeltemperatuursensoren die hiermee verband kunnen houden? En klopt het dat de g82 sensor aan de schutboard zijde van de passagier zit?

    2) de andere storingsmelding is p3262 ; lambdasondes (systeem 1/2, sensor 2); Bank verwisseld. Waar zitten de stekker van de lambda sensoren bij de v8? zodat ik deze kan omwisselen en checken of dit inderdaad niet correct zit.

    Kan het juiste antwoord niet vinden via google dus daarom hier de vraag gesteld

    hoor het graag.

    mvg,
    vincent
    Laatst gewijzigd door Vintiem; 21-01-19 om 14:30.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    47
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: Locatie stekkers lambdasondes S4 V8 4.2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vintiem Bekijk Berichten
    Er is een oranje lampje gaan branden in mijn dashboad, degene van het uitlaatgascontrole systeem
    Ik krijg bij het uitlezen van het foutgeheugen de volgende twee fouten
    -1) p0118: koelmiddel temperatuurssensor. Hebben we het dan over de G82 sensor of zitten er nog meer koelmiddeltemperatuursensoren die hiermee verband kunnen houden? En klopt het dat de g82 sensor aan de schutboard zijde van de passagier zit?

    2) de andere storingsmelding is p3262 ; lambdasondes (systeem 1/2, sensor 2); Bank verwisseld. Waar zitten de stekker van de lambda sensoren bij de v8? zodat ik deze kan omwisselen en checken of dit inderdaad niet correct zit.

    Kan het juiste antwoord niet vinden via google dus daarom hier de vraag gesteld

    hoor het graag.

    mvg,
    vincent
    Stekkers zijn meestal te vinden linksvoor (als je voor de auto staat) in het motorruim. Te herkennen aan (als het nog OEM is) aan een groene, bruine en zwarte stekkers. Het kan zijn dat je een kleur er niet tussen heb zitten en dat ze allemaal zwart zijn, dan zijn ze een keer vervangen geweest.

  3. #3

    Standaard Re: Locatie stekkers lambdasondes S4 V8 4.2

    Er zitten daar groene stekkers dus nog nooit vervangen.
    Wordt binnenkort maar eens tijd want auto heeft 195.000 gelopen

    Thanks!!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •