Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Kuhlmittel indicatie dashboard 2.0 FSI

  1. #1

    Standaard Kuhlmittel indicatie dashboard 2.0 FSI

    Ik kreeg het kullmiddel icoon in me dashboard, gestopt en even onder de kap gekeken geconstateerd dat het niveau op min stond. Ik heb het bijgevuld tot net onder de max en verder gaan rijden. Ik vertrouwde het niet en naar de garage gegaan deze kon helemaal niks vinden (uitgelezen) en ik ben weer verder gereden. Ik moest gisteren met de auto weg en wederom dezelfde indicatie maar nu met alle toeters en bellen. Ik heb de auto langs de kant gezet en even gewacht om naar de garage te rijden. Ik starte de auto en geen icoon te zien!! voorzichtig naar de garage gereden en tot mijn verbazing zag ik dat mijn temp meter uitsloeg naar rood maar ook direct weer terug!! dit herhaalde zich 2x maar verder geen icoon in het dashboard. Ik heb de auto achtergelaten en de monteur vermoed dat er iets met de waterpomp is maar hij belde mij later terug met de mededeling dat die gewoon oké was en dat hij maandag verder gaat zoeken. Nu heb ik alle vertrouwen in mijn monteur maar ik ben best benieuwd wat er gaande is? Ik moet eerlijk bekennen ik heb deze Audi A4 B6 bj 2003 180000km 20FSI nu 3 jaar maar al meer storingen enz gehad dan mijn B5 daarvoor incl alle 80 modellen die ik heb gehad.

  2. #2
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.903
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Kuhlmittel indicatie dashboard 2.0 FSI

    Heeft de auto onlangs ook een reparatie gehad in het koelsysteem Leendert?

    Ik zit te denken aan lucht in de slangen (niet goed genoeg ontlucht)
    Of een kapotte sensor
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  3. #3

    Standaard re: Kuhlmittel indicatie dashboard 2.0 FSI

    Geen recente reparaties gehad alleen na de melding het systeem iets bijgevuld. Ik vind het ook apart dat de meter het rood aantikte en meteen weer op de normale stand en dat 3x achter elkaar

  4. #4
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.903
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kuhlmittel indicatie dashboard 2.0 FSI

    Denk toch echt dat je dan aan een nieuwe temp.sensor toe bent


    Dit was mijn temp.sensor afgelopen oud en nieuw
    Laatst gewijzigd door Kevin1980; 04-02-19 om 19:06.
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  5. #5

    Standaard Re: Kuhlmittel indicatie dashboard 2.0 FSI

    Sorry late reactie, Ik heb uiteindelijk de sensor laten vervangen en de waterpomp (combinatie distributie ketting enz) daarna geen klachten meer gehad


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •