Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Welke sleutelcode hoort bij mijn central comfort module?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Leeftijd
    54
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Welke sleutelcode hoort bij mijn central comfort module?

    Hallo,

    Ik heb een mooie uitdaging. Ik heb sinds enkele weken een Audi A4 B6 Cabrio in bezit. De auto heeft 290.000 km gelopen, en ik heb de historie opgevraagd bij de Audi dealer. Deze loopt tot 89.000 km. Dus eigenlijk weet ik helemaal niks.

    Nu is het zo dat mijn Audi niet reageert op de ab in de sleutel. Ik heb slechts één sleutel. Alle zaken die verder door de comfort module geregeld worden, werken. (dus ramen open en dicht met de fysieke sleutel, dak open en dicht met de sleutel in het slot, binnenverlichting, kofferbak-slot enz.)

    De code van mijn CCM is 8H0 959 433D (dit is in ieder geval het juiste type). Ziet er nog als nieuw uit en getuige de NL-sticker die er op zit, is dit een ruil-deel. De sleutel echter ziet er zeer gebruikt uit. Geen probleem overigens. Nu is mijn vraag welk type sleutel er bij mijn CCM hoort. De code van de sleutel die ik nu heb is 8Z0 837 231.
    Maar goed, ik heb het systeem nooit werkend gezien, dus weet niet of deze sleutel de juiste is. Bij de Audi dealer zeggen ze niet te kunnen zien of mijn sleutel iets doet, zonder de auto uitgebreid te diagnosticeren. En dan gaan ze rekenen.......

    Heeft er iemand enig idee?

    Alvast hartstikke bedankt voor de tips !!

    Groetjes, Michel

  2. #2
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke sleutelcode hoort bij mijn central comfort module?

    De mannen van AudiParts Veghel kunnen je ws verder helpen.
    even bellen en je weet meer. https://www.autopartsveghel.nl/index.php/contact-info
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #3
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.903
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke sleutelcode hoort bij mijn central comfort module?

    wat heb je zelf al gedaan om de sleutel laten reageren op de auto?

    Je comfort module en OEM sleutel reageren altijd op elkaar mits deze onderling zijn ingeleerd
    In leren stelt niks voor
    Sleutel in de deur en op slot draaien en vast houden
    daarna open draaien en vast houden
    (andersom zou ook moeten werken)
    Hierna kunnen je ramen open en dicht via de sleutel

    Wat werkt er verder niet ?
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Leeftijd
    54
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Welke sleutelcode hoort bij mijn central comfort module?

    Het probleem is opgelost hoor !

    Ik heb de gok genomen dat de afstandbediening van de sleutel die ik er bij heb gekregen wat code betreft goed was (code beginnend met 8Z0....).
    Ik heb geen OEM-part genomen, aangezien de prijzen die ze daarvoor vragen veel te hoog liggen. Maar goed, een kopie kostte me nog steeds € 51,-- Na wat mechanische aanpassingen (de knopjes wilden niet klikken, snap niet hoe ze het zo kunnen weg sturen, maar goed)

    Ik ben zelf groot fan van een site in China om deze spullen te bestellen, echter deze sleutelcode kennen ze niet. De VagCom kabel gelukkig wel. Ik heb eerst in de CCM van mijn Audi mijn oude sleutels verwijderd, waarna de auto de sleutel vrijwel onmiddellijk herkende. De gok bleek goed uit te pakken gelukkig.

    Iedereen bedankt voor de reacties!

    Groetjes, Michel

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •