Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 36

Onderwerp: Krijg de auto niet meer open

  1. #1

    Standaard Krijg de auto niet meer open

    Het gaat hier om een Audi a4 b6 2002.

    De deuren gaan niet meer open zowel op afstand als met de sleutel in het portier zelf krijg ik ze niet meer open.
    Gisteren normaal op slot gedaan vandaag wil ik weg en er gebeurt helemaal niks.
    ANWB er bij gehad en met een pomp bezig geweest maar door beveiliging kon hij ook niet de portieren openen voor mij.
    Nu zit ik met mn handen in mn haren en blijft er voor mij nog 1 optie over en dat is raam intikken of dat jullie nog ideeën hebben .
    Dus bij deze iemand die dit probleem kent of heeft gehad en de oplossing weet dan hoor ik het graag.

    Mvg jp

  2. #2

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Ik neem aan dat de pomp was om ruimte creëeren tussen de deur en carrosserie. Wat heeft de ANWB verders gedaan in een poging te openen? Knop geprobeerd in te drukken bij de bestuurderskant?

    Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk

    Audi A4 B6 Avant 1.8T

  3. #3

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Ja klopt beide kanten geprobeerd niks lukt deuren zitten in een beveiliging ofzo had hij het over. En dat knopje aan bestuurderskant werkte ook niet helaas.

  4. #4

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Als je deurmodule kapot is begin je niks meer denk ik zonder schade aan te brengen. Kan ook zijn dat je deurmodule niet meer aangestuurd wordt door een breuk in je kabelboom van de auto naar de deur. Iets wat erg veel voor komt bij de B6. Normaal zou hij wel open moeten gaan als je de ontgrendelknop op de deur weet in te drukken.

  5. #5
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.916
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    In z'n geval zou ik aan beide kanten een pompje tussen de deur en de carrosserie zetten
    Aan 1 kan proberen om met een lange stugge ijzeren kabel bij de overkant te komen
    1maal aan de overkant proberen om met z'n 2en de deurklink vast te krijgen
    Met en haak ofzo....
    En dan flink trekken.....

    Kun je ook niet via de kofferklep naar binnen?
    Of van de cv krijgen?

    En waarom werkt je sleutel niet
    Er zit nog steeds een ijzeren kabeltje aan je slot naar de binnen deurklink
    Dus in theorie zou je sleutel mechanisch altijd moeten werken



    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s


  6. #6

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    https://youtu.be/8Ck7VHezpjE

    Via de deurklink

    Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk

    Audi A4 B6 Avant 1.8T

  7. #7
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.916
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelvandenBerg Bekijk Berichten
    https://youtu.be/8Ck7VHezpjE

    Via de deurklink

    Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
    Moet je ons iets vertellen nacht werker

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Die gedetineerden vertellen me nog wel eens wat

    Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk

    Audi A4 B6 Avant 1.8T

  10. #9
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.916
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelvandenBerg Bekijk Berichten
    Die gedetineerden vertellen me nog wel eens wat

    Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
    Tuurlk!!!!
    Zou ik ook zeggen

    En ze doen het je vast ook nog voor als je met hem rondloopt op de keizerstraat

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  11. #10

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Oké top voor de reacties vanmiddag maar proberen via achter portier kijken of dat wel wil.
    Man van ANWB heeft echt hard lopen trekken en de klinken bij de voor portieren helaas niks.
    Via kofferbak kan ik ook niet in de auto komen tis een sedan zit een stalen plaat voor jammer genoeg .

  12. #11
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.916
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeanpie050 Bekijk Berichten
    Oké top voor de reacties vanmiddag maar proberen via achter portier kijken of dat wel wil.
    Man van ANWB heeft echt hard lopen trekken en de klinken bij de voor portieren helaas niks.
    Via kofferbak kan ik ook niet in de auto komen tis een sedan zit een stalen plaat voor jammer genoeg .
    Maar als je nou via de bestuurders kant naar binnen gaat met een lange haak
    Bijrijders kant trek je ook open
    En de 2de persoon begeleid de haak naar de klink
    Tis effe knooien....

    Maar als de ANWB hem niet open krijgt
    Kan @MichaelvandenBerg vast wel een cursus voor hem regelen in de nachtelijke uren


    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  13. #12

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Als de auto van buitenaf (via afstandsbediening) op slot is gezet werken de klinken aan de binnenzijde ook niet meer. @ heren B6 - probeer maar eens in de auto te gaan zitten, deuren dicht, en op slot met de afstandsbediening. Je kan de deuren dan niet meer openen van binnenuit. Trekken met een kabel heeft dan geen nut. Het enige dat je kan proberen is de slotkabel zélf te pakken zien te krijgen, maar ook dat wordt lastig. Volgens mij zit dat namelijk allemaal ingebouwd in het slot zelf en heeft de B6 geen echte kabel/stang waar je aan kan trekken. Ook de stalen draad van de klink naar het slot stuurt niet het echte slot aan.

    Wat misschien nog kan: kofferklep open zien te krijgen, bekleding eraf, en via die slotmodule stroom op het 'unlock' signaal zetten. Handmatig doen dus. Even zoeken naar welke kabels dat moeten zijn. Als dat lukt, dan zou je kans kunnen hebben dat minstens één van de 4 deuren ook open springt, en dan ben je al een stuk verder.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #13
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.916
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    @Bastet worden de sloten niet aangestuurd door het comfortmodule?.....

    De laatste x dat ik met de deuren bezig was
    Kon ik via de comfortmodule de deuren openen.....(ontgrendelen)




    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  15. #14

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Dat kan, geen idee, maar als je niet bij de comfort module kan, kan je nergens bij... Voor zover ik weet kan je de deur dus niet met de klink openen als de boel van buitenaf op slot is gedaan (dat zou diefstal ook wel héél makkelijk maken).

    @Jeanpie050 ander idee dat MISSCHIEN iets kan doen: als je de knop van ontgrendelen ingedrukt houdt, dan zouden normaal gesproken je elektrische ramen omlaag moeten gaan. Werkt dat nog wel? Misschien een betere eerste vraag: knippert je auto wel als je met de afstandsbediening ontgrendelt? Als-ie ook niet knippert is de boel helemaal ontregeld: comfortmodule stuk, deur die kortsluiting maakt op de data lijnen.. accu leeg.

    Los van alles zou de sleutel een mechanische bediening moeten zijn (op het slot zelf). Als dat óók niet werkt is er fysiek iets aan de hand met dat slot.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  16. #15

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Ik heb een andere deur erin gezet slot is niet goed in de deur gekomen was van plan dat nog te gaan fixen maar dat is al te laat vandaar dat ik hem niet met sleutel kan openen. Daarnaast hij doet helemaal niks meer lampen gaan niet knipperen er gebeurt helemaal niks. En dat gewoon uit het niets dag er voor nog rustig de auto op slot gedaan zonder enkel probleem. Ik ga nog een poging doen bij de wegenwacht of ze bij de achter portieren willen proberen anders weet ik het verder ook echt niet.
    Comfortmodule kan ik waarschijnlijk niet bij zonder de auto te openen heb geen idee waar dar zit namelijk. Kan nog wel proberen te vragen of wegenwacht mn motorkap op kan krijgen met die haak/stang die hij gebruikt.

  17. #16
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.916
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeanpie050 Bekijk Berichten
    Ik heb een andere deur erin gezet slot is niet goed in de deur gekomen was van plan dat nog te gaan fixen maar dat is al te laat vandaar dat ik hem niet met sleutel kan openen. Daarnaast hij doet helemaal niks meer lampen gaan niet knipperen er gebeurt helemaal niks. En dat gewoon uit het niets dag er voor nog rustig de auto op slot gedaan zonder enkel probleem. Ik ga nog een poging doen bij de wegenwacht of ze bij de achter portieren willen proberen anders weet ik het verder ook echt niet.
    Comfortmodule kan ik waarschijnlijk niet bij zonder de auto te openen heb geen idee waar dar zit namelijk. Kan nog wel proberen te vragen of wegenwacht mn motorkap op kan krijgen met die haak/stang die hij gebruikt.
    Comfortmodule zit onder de je bestuurdersstoel onder 10cm isolatie

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  18. #17

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeanpie050 Bekijk Berichten
    Ik heb een andere deur erin gezet slot is niet goed in de deur gekomen was van plan dat nog te gaan fixen maar dat is al te laat vandaar dat ik hem niet met sleutel kan openen. Daarnaast hij doet helemaal niks meer lampen gaan niet knipperen er gebeurt helemaal niks. En dat gewoon uit het niets dag er voor nog rustig de auto op slot gedaan zonder enkel probleem. Ik ga nog een poging doen bij de wegenwacht of ze bij de achter portieren willen proberen anders weet ik het verder ook echt niet.
    Comfortmodule kan ik waarschijnlijk niet bij zonder de auto te openen heb geen idee waar dar zit namelijk. Kan nog wel proberen te vragen of wegenwacht mn motorkap op kan krijgen met die haak/stang die hij gebruikt.
    Misschien was het handig geweest dit gelijk te vermelden. Dan hoeven we ons ook niet aaf te vragen waarom de auto ook mechanisch niet open gaat.

  19. #18
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Als ik dit zo lees vrees ik voor “hammertime”


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  20. #19

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeanpie050 Bekijk Berichten
    Ik ga nog een poging doen bij de wegenwacht of ze bij de achter portieren willen proberen anders weet ik het verder ook echt niet.
    Zoals gezegd, verspilde moeite. Dit kan alleen als je de auto ontgrendeld hebt, en de boel niet mee gaat, of als de auto van binnenuit op slot is gedaan (de knop in je deur). Als de auto van buiten op slot is gezet, kan je de deuren NIET met de klink openen. Niet als je op de achterbank zit en er bij kan, en al helemaal niet via een beugelconstructie door het raam heen, en óók niet als je het raam inslaat.

    Dus, zoals gezegd, ik zou proberen of je de kofferklep mechanisch open kan krijgen (hopelijk heeft jouw B6 nog een sleutelgat daar). Zo ja, dan kan je proberen op het slot van de kofferklep een stuursignaal te zetten dat alle CV sloten open zou moeten doen, buiten de comfortmodule om.

    Immers, het enige dat een comfortmodule doet, is via een relais een massa schakelen zodat de CV motoren geactiveerd worden. Als jij dat relais zelf nadoet, en op dat signaaldraadje stroom zet (of eigenlijk, massa), dan *zou* theoretisch alles dat daarop zit aangesloten van 't slot moeten schieten.

    Toevoeging:
    Als ik me niet vergis is er een geel/rode draad die naar de CV motor in de kofferklep gaat. Samen met bruin (massa) heb je hier de aansturing voor de CV motor te pakken.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  21. #20

    Standaard Re: Krijg de auto niet meer open

    2 dagen verder, nog nieuws, toevallig?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •