Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Deksel cabriokap opent en sluit niet goed

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    60
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Deksel cabriokap opent en sluit niet goed

    Hallo allemaal,

    Ik heb een cabrio uit 2003 ( 97-LS-GR ), als ik mijn kap open en die zit in de daarvoor betreffende ruimte, dan gaat soms mijn deksel ( om ruimte af te sluiten ) heel langzaam naar beneden, als dat gebeurd dan weet ik het eigenlijk al, dan moet ik hem meestal zelf handmatig verder dichtdoen, of als het na een paar keer per ongeluk wel lukt, dan gaat de kap daarna niet meer dicht. Soms als ik een paar kilometer heb gereden dan wil het wel weer werken ( dichtgaan ), soms ook niet en moet ik hem handmatig sluiten.
    Stomme is dat aan begin van dit jaar de kap wel 20 x of meer het helemaal goed deed. Ik vermoed dat het in het systeem zit dat de klep naar beneden moet halen, omdat dit proces soms niet goed gaat dan blokkeert het volgens mij ook de rest van de werking. Ben al bij de audi garage geweest en gevraagd of ze zicht wilden beperken tot het kijken naar de werking van de klep. Echter omdat een paar touwtjes ook niet helemaal goed lopen wilden ze alles herstellen en bekijken en kwamen dan al snel tot een reparatie van 6 uur, aangezien het volgens mij niet nodig is, niet de vraag en tevens prijzig hebben we dat maar niet laten doen. Heeft iemand hiermee ervaring? BEDANKT ALVAST

  2. #2
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.903
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Deksel cabriokap opent en sluit niet goed

    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •