Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Geleiding bagagebak cabriodak

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Geleiding bagagebak cabriodak

    Goedenavond Forum-leden,

    Ik ben in het bezit van een Audi A4 Cabrio Quattro V6 3.0 uit 2003. Fijne auto maar ook voldoende te repareren. Het volgende probleem doet zich voor;
    De cabriokap gaat niet meer open. Inmiddels ben ik zover dat ik een vermoeden heb wat daar de oorzaak van is. In de kofferbak is een ook de bagagebak voor het cabriodak aanwezig. Er zit een hendel waarmee je de bagagebak kan bedienen echter de functioneert niet meer de kabel lijkt ook los bij het geleidesysteem aan de zijkanten van de bak. Dus eigenlijk ben ik opzoek naar nieuwe of gebruikte onderdelen danwel adressen waar ik het kan verkrijgen.
    graag tot horens,
    Marcel

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.842
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Geleiding bagagebak cabriodak

    Verplaatst naar het A4 B6-subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.157
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Geleiding bagagebak cabriodak

    Het mechanisme om die bak omhoog en omlaag te doen, is erg kwetsbaar. Ik laat 'm al jaren maar altijd naar beneden

    Een goed adres voor deskundige en schappelijk geprijsde reparatie is Coen Donkers | Audiparts Veghel.
    Even bellen voor info en afspraak; per e-mail kan het wel eens wat langer duren daar.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Geleiding bagagebak cabriodak

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Het mechanisme om die bak omhoog en omlaag te doen, is erg kwetsbaar. Ik laat 'm al jaren maar altijd naar beneden

    Een goed adres voor deskundige en schappelijk geprijsde reparatie is Coen Donkers | Audiparts Veghel.
    Even bellen voor info en afspraak; per e-mail kan het wel eens wat langer duren daar.

    Dank voor je reactie, ik ga contact opnemen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •