Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Bestuurdersdeur gaat niet op slot met sleutel

  1. #1

    Standaard Bestuurdersdeur gaat niet op slot met sleutel

    Hallo allemaal,

    Ik heb sinds kort een Audi A4 uit 2004. Nu kwam ik erachter dat als ik de auto op slot schiet de bestuurdersdeur niet mee op slot gaat. Hij gaat wel op slot als ik hem met de sleutel in het slot op slot draai. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

  2. #2

    Standaard Re: Bestuurdersdeur gaat niet op slot met sleutel

    Kabelboom op draadbreuk controleren bij de overgang tussen de deur en carrosserie.

    Sent from my Mi 10 using Tapatalk

    Audi A4 B6 Avant 1.8T

  3. #3

    Standaard Re: Bestuurdersdeur gaat niet op slot met sleutel

    Oke bedankt. Ga ik doen.

  4. #4
    Greggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    47
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bestuurdersdeur gaat niet op slot met sleutel

    En anders is het het deurslot zelf. Het electrische gedeelte wil wel eens kapot gaan. Doet je binnenverlichting het misschien ook niet op die deur? Heb je foutcodes in de auto? Heb ik ook gehad bij bijrijdersdeur. 2e hands slot gekocht en vervangen. Opgelost.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk

  5. #5

    Standaard Re: Bestuurdersdeur gaat niet op slot met sleutel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greggy Bekijk Berichten
    En anders is het het deurslot zelf. Het electrische gedeelte wil wel eens kapot gaan. Doet je binnenverlichting het misschien ook niet op die deur? Heb je foutcodes in de auto? Heb ik ook gehad bij bijrijdersdeur. 2e hands slot gekocht en vervangen. Opgelost.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk

    Nee, ik heb geen foutcodes (of in ieder geval geen foutcodes die daar over gaan. Wel 1 over de krukassensor, die wordt binnenkort vervangen). De binnenverlichting doet het volgens mij wel op de deur, maar daar zou ik morgen even naar moeten kijken. Ik denk dat het slot wel goed is, aangezien hij prima werkt als ik hem met de hand op slot draai.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •