Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: ABS sensor vervangen (links achter) Avant

  1. #1
    SimonSays's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    204
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard ABS sensor vervangen (links achter) Avant

    Wie weet hoe men de ABS-sensor moet loshalen(vervangen) en dan daar waar de kabel naar binnen gaat, hoe en wat daar loshalen?
    Heb zitten zoeken hier op het forum naar een How To Do, maar kan het niet vinden en dus vandaar me vraag of iemand dat misschien weet.

    Bij voorbaat alvast dank voor de info.

  2. #2

    Standaard Re: ABS sensor vervangen (links achter) Avant

    stekker zit onder de achter bank en de kabel loopt door een harde kunstof "tunnel achtige" gelijder over de achter as en onder de kunstof afdek plaat gaat hij naar binnen. maar ik weet eigenlijk wel zeker dat je boutje vast zit het is een imbus 6 dus je moet waarschijnlijk boren en nieuw draad tappen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

  3. #3
    SimonSays's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    204
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ABS sensor vervangen (links achter) Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nitrosander Bekijk Berichten
    stekker zit onder de achter bank en de kabel loopt door een harde kunstof "tunnel achtige" gelijder over de achter as en onder de kunstof afdek plaat gaat hij naar binnen. maar ik weet eigenlijk wel zeker dat je boutje vast zit het is een imbus 6 dus je moet waarschijnlijk boren en nieuw draad tappen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
    Dat inbusboutje zal idd wel gaan breken en hoop dat dan alleen het kopje afbreekt.
    Moet de achterbank eruit worden gehaald om eraan te komen?

  4. #4

    Standaard Re: ABS sensor vervangen (links achter) Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SimonSays Bekijk Berichten
    Dat inbusboutje zal idd wel gaan breken en hoop dat dan alleen het kopje afbreekt.
    Moet de achterbank eruit worden gehaald om eraan te komen?
    alleen de zitting niet de rugleuning. en misschien het gedeelte waar de gordel in zn "rust stant" hangt als dat weg moet is een het boutje met dopje tien lost halen en dan moet volgens mij ook die pen weg halen waar de rug leuning in vast klikt

    ik als alles wat je los haalt bij de remmen om bij de sensor te komen weer met een beetje vet terug zetten je weet het maar nooit of het nog een keer los moet


    bij mij brak de kop af heb hem toen het wiellager weg gehaald en uitgeboord en nieuw draad getapt

    Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door nitrosander; 29-10-20 om 14:14.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •