Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: RNS-E functies

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    25
    Posts
    131
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard RNS-E functies

    Hallo,

    Sinds kort heb ik in mijn auto een RNS-E 2008 ingebouwd. Ik ben hier heel erg blij mee. Aangezien ik nieuw in deze wereld ben maar ook heel eigenwijs, zou ik een aantal dingen hiermee kunnen doen. Hier heb ik dan ook een aantal vragen over, namelijk:


    - Parkeersensoren

    Ik heb eerder gezien dat er een mogelijkheid is om de display de signalen te kunnen bekijken die de sensoren opvangen. Hoe kan ik dit zien?

    - Handsfree bellen (Bluetooth)

    Graag zou ik deze functie erin willen hebben. Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen. Van benodigdheden tot ervaringen ik hoor alles graag.

    - Car/Setup

    Mijn vader heeft ook deze functie in zijn B8. Ik ben heel benieuwd naar deze functie. Hoe dit gestuurd en gelezen word. Bij mijn vader kan je de banden spanning meten, oliepeil uitlezen etc. Er zijn vast veel meer opties mogelijk. Kan iemand mij hier zo gedetailleerd mogelijk over uitleggen?

    - AUX


    Ik heb een AUX poort gekocht die ik wil gebruiken. Ik heb veel situatie kunnen zien waarin kabels overal loshangen wat in mijn beleving lelijk is. Hiervoor heb ik een variant kunnen vinden die mij het meeste aanspreekt. In de bijlagen zal ik een foto toevoegen (Foto 1). aangezien dit een relatief lang iets is vind ik het lastig te bepalen waar dit het beste uitkomt. Zelf heb ik geen situatie kunnen vinden waarin de B6 dit heeft.

    Ik zou de poort het liefste onder de armsteun zoals de B8 (Foto 2) Heeft iemand ook AUX en hoe hebben jullie dit gedaan?

    - Apple carplay (Navigatie & Spotify)

    Apple carplay, dit is een functie die absoluut niet origineel is van dit bouwjaar. Ik weet wel dat dit mogelijk is hiervoor. Dit vind ik heel interessant, Navigatie is een iets dat geen update nodig heeft vanuit Audi zelf. Dit is voor mij een heel groot voordeel, waardoor er zo min mogelijk kabels over de pookknop gaan.

    Naast navigatie is Spotify een medium waarmee ik muziek luister zonder het downloaden van muziek op een SD kaart of CD. Ja AUX is ook een manier om Spotify te gaan gebruiken voor muziek te beluisteren. Dit zal ik ook zeker als eerste gaan gebruiken. Ik zou graag jullie ervaringen willen horen.


    Ik hoor graag van jullie,

    Groeten,

    Rob
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    453
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: RNS-E functies

    Volgens mij heb je nog niet echt gezocht op het forum of onze grote vriend Google gevraagd, daar zou ik beginnen.
    '92 Audi 100 S4 automaat
    '07 Passat 2.0 TFSI Highline
    '98 Audi A3 1.8T (circuit gebruik)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •