Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Haperen comfortapparaat na loskoppelen accu

  1. #1

    Standaard Haperen comfortapparaat na loskoppelen accu

    Goedemorgen,

    Na mijn accu losgekoppeld te hebben gehad, heb ik nu allerlei problemen met mij Audi A4 Cabrio 2003. Mijn cabriodak ging wel elektrisch open maar niet meer elektrisch dicht. Daarnaast gaat mijn achterklep ook niet meer open behalve met de sleutel. Ook mijn achterruitverwarming deed het niet meer net als mijn verlichting van de make-upspiegels. Kortom ik heb het gevoel dat mijn CM de weg kwijt is :-). Ik heb ook het vermoeden dan mijn accu te weinig vermogen heeft voor alle elektriek. Ik heb 55 ah. Volgens meerdere berichten zou een 72 ah meer passen voor alle elektriek. Wie heeft dit eerder bij de hand gehad en heeft een mogelijke oplossing. Thanks alvast fransie64

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.128
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Haperen comfortapparaat na loskoppelen accu

    Ik heb deze symtomen eerder gezien jaren geleden en was een defecte cm inderdaad door vocht, heb je hem in de regen gehad en lekt ie niet?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Standaard Re: Haperen comfortapparaat na loskoppelen accu

    Hoi , ik heb de cabrio net 2 weken. Heeft ook 2 weken in de garage gestaan vanwege lekke nokkenaskeering. Ik zal een keer op een mooie zonnige dag alles inspecteren qua cm en draden. Ondertussen cabriodak storing opgelost. Ik had de handmatige manier nog niet goed doorgedraaid zodat het nu wel in het slot viel :-) . De achterklep werkt ook weer. Ik heb het dak nog niet elektrisch getest, het regent hier af en toe :-) . Ik heb het vermoeden dat cm niet helemaal lekker. Ik laat hem wel een keer uitlezen. Ik denk ook dat ik er een nieuwe accu in doe met meer vermogen. Hopelijk geeft dat een oplossing.

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.128
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Haperen comfortapparaat na loskoppelen accu

    Dat er weer wat werkt is een goed teken, een andere batterij zal iets schelen maar als de auto loopt heb je genoeg vermogen toch?
    Kijk anders wat er in hoort, maar een 72Ah past wel.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •