Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Raamlijsten/rubbers A4 Cabrio vervangen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2021
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Raamlijsten/rubbers A4 Cabrio vervangen

    Dag mede Audi eigenaren.

    Eerst mezelf even voorstellen. Na een reeks aan cabrio's te hebben gereden waaronder MX5, Z4 en Renault Megane uit nieuwsgierigheid overgestapt naar een A4 1.8T S-Line uit 2004. Auto heeft ca 195K kilometers ervaring en is de laatste jaren voorzien van een nieuwe turbo, koppeling, vliegwiel, distributie etc. Techynisch is de wagen super onderhouden, alleen de kap is behoorlijk verwaarloosd maar er staat al een afspraak bij Cabrioreiniging in Hoofddorp in de agenda.

    Ben erg verrast over het koppel dat de turbo levert aan deze motor en over de grote rijstabiliteit, ondanks dat hij zijn 17e verjaardag al heeft gevierd. Ik ben in principe meteen verkocht aan het merk.

    Wat mij opvalt is dat de de rubbers langs de onderkant van de ramen erg zijn verhard. Zijn deze makkelijk te vervangen? En kan je de rubbers ook los kopen of zitten deze vast aan de chromen lijsten? En waar kan ik deze het beste kopen?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Raamlijsten/rubbers A4 Cabrio vervangen

    Welkom. Verplaatst naar het A4 B6-subforum, svp voortaan hier de vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •