Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Facelift achterlichten (niet werkende achteruitrijverlichting)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Facelift achterlichten (niet werkende achteruitrijverlichting)

    Ik ben opzoek naar de oplossing voor het volgende probleem. Ik heb een Audi A4 B6 8H Cabriolet met bouwjaar 2004. Nu heb ik de oude achterlichten vervangen voor de nieuwe facelift achterlichten van de Audi A4 B7 8H Cabriolet met de bijhorende adapters zodat er geen storing in het dashboard komt. Nu is het zo dat alles correct werkt alleen mijn achteruitrijverlichting (witte lichten) werkt niet meer. Nu heb ik contact opgenomen met het bedrijf en geeft aan dat ik het volgende moet doen (zie foto) en heb het volgende geciteerd "Please change in Address 09 the customization channelnumber 2 to 0. (write the previous setting down) save and turn the ignition off for 2min. Than test the Funktion." .

    Het is niet de sensor in de versnellingsbak, het is niet het lichtje zelf want die doet het gewoon aangezien dit getest is door mezelf. Ik heb persoonlijk weinig ervaring met het vagcom/vcds coderen van een VAG auto en zelf niet de benodigdheden hiervoor. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen in de omgeving Eindhoven/Helmond. Ik ben zeer bereid om een stuk te rijden aangezien dit een APK afkeur punt is, daarbij ben ik ook nog opzoek naar extra opties aan te zetten.

    Zie hieronder de foto van het achterlicht.

    Bijlage 264624
    Laatst gewijzigd door marb789; 23-08-21 om 16:51.

  2. #2

    Standaard Re: Facelift achterlichten (niet werkende achteruitrijverlichting)

    Dit is denk ik niet heel lastig voor iemand met VCDS. Ik kan er een poging aan wagen (Arnhem), zal alleen geen succes garanderen vooraf. Wat voor opties wil je aanzetten? Veel is er niet mogelijk op een B6.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •