Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Cabriolet achterbank vervangen, welke modellen zijn uitwisselbaar?

  1. #1

    Standaard Cabriolet achterbank vervangen, welke modellen zijn uitwisselbaar?

    Goededag mede-audi-fans,

    Ik ben sinds kort in bezit van een Audi A4 B6 cabriolet.
    Alleen van de achterbank is het leer helemaal kapotgescheurd, nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe.

    Moet ik perse een Audi A4 B6 cabriolet als donor gebruiken? Of zouden de banken uit een station, sedan, of misschien zelfs een b7/b8 etc... ook passen?

    Groetjes,

    mmeerdink

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Cabriolet achterbank vervangen, welke modellen zijn uitwisselbaar?

    Achterbank van een Cabriolet is smaller.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Cabriolet achterbank vervangen, welke modellen zijn uitwisselbaar?

    Dat is erg jammer, maar dankjewel! Snelle reactie wel

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.105
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Cabriolet achterbank vervangen, welke modellen zijn uitwisselbaar?

    Maar zijn prima gebruikt te vinden, kijk op marktplaats en onderdelenlijn.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5

    Standaard Re: Cabriolet achterbank vervangen, welke modellen zijn uitwisselbaar?

    De achterbank van een A4 Cabriolet is specifiek A4 / S4 / RS4 cabriolet inderdaad, maar die zijn voor de A4 B6 Cabriolet (2003-2006) en de A4 B7 Cabriolet (2006-2009) zijn wel weer hetzelfde. Achterbanken zouden er meer dan voldoende te vinden moeten zijn op Marktplaats.nl, Onderdelenlijn,nl of Schadeautos.nl en bij die laatste website dan bij de demontage auto's zoeken zie hier even de link naar de laatste website.

    https://www.schadeautos.nl/nl/zoek/d.../0?bodyType=21
    Laatst gewijzigd door JINXED; 17-01-22 om 11:11.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •