Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Xenon manuele hoogteverstelling werkt niet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2022
    Leeftijd
    37
    Posts
    52
    Kudos
    0

    Standaard Xenon manuele hoogteverstelling werkt niet

    Recent heb ik met iemand van hier de xenon in leerstand gezet om de hoogte te corrigeren (ze stonden veel te laag). De linker lamp ging helemaal goed, maar de rechterlamp wil niet. Ik kan draaien wat ik wil maar de lamp verplaatst niet.

    Ik heb de unit open gemaakt om eens te kijken hoe dit zit. De stelschroef zit netjes vast aan de behuizing en als ik draai zie ik ook dat het mechanisme aan de achterkant van de lamp mee omhoog en omlaag gaat over de bout heen, alleen het effect van de lamp is 0.

    Iemand enig idee wat ik kan checken of doen om dit op te lossen. De linkerlamp staat redelijk, maar de rechterlamp staat scheel naar beneden te kijken. En nu het weer donkerder wordt is dat niet perse een goed ding.

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.185
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Xenon manuele hoogteverstelling werkt niet

    Zie je hem nog wel op en neer bewegen net na de start in donker? Misschien iets of iemand een keer te ver gedraaid waardoor hij uit een gewricht is geschoten, misschien niet diegene die je versteld maar een andere.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2022
    Leeftijd
    37
    Posts
    52
    Kudos
    0

    Standaard Re: Xenon manuele hoogteverstelling werkt niet

    Ja dat doet hij wil netjes.

    Verstuurd vanaf mijn Pixel 6 met Tapatalk

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.185
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Xenon manuele hoogteverstelling werkt niet

    Je hebt dingen vervangen in die lampen toch? Dan iets wat niet goed zit? Ik zou even opnieuw kijken bij die unit.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2022
    Leeftijd
    37
    Posts
    52
    Kudos
    0

    Standaard Re: Xenon manuele hoogteverstelling werkt niet

    Ik heb er pas al in gekeken en daar niets geks gezien. Voor de ombouw stonden ze al veel te laag. De linker werkt wel, de rechter niet. Ik kan niet echt verschil zien tussen de 2, dus vandaar dat ik benieuwd ben of er iets specifieks te zien is of moet zijn wat af kan wijken.


  6. #6

    Standaard Re: Xenon manuele hoogteverstelling werkt niet

    Zit de hele bracket waar de lens op vastgeschroefd zit nog wel goed vast? Ik heb ze vaker gezien dat ze aan de bovenkant losschieten, dan kan je ze makkelijk een paar millimeter tot een centimeter bewegen.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •