Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Telematic bluetoothmodule installeren

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    25
    Posts
    135
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Telematic bluetoothmodule installeren

    Ik ben druk bezig met het uitzoeken hoe ik een telematic bluetooth module kan instaleren.

    Ja ik weet dat FISCON een manier is om dit op te lossen. maar ik ben eigenwijs en wil graag het originele spul er in. Ik heb de module uiteindelijk gekregen. Ik heb de sloop bewandeld en heb een helaas afgeknipte kabel gevonden alleen de connector is nog over de kabel die hier aan hangt heeft het nummer 8E1970077FF dat hing er nog aan. ik heb de bak met de bijbehorende onderdelen.

    nu heb ik een kabelboom gezien bij kufatec alleen weet niet zo goed welke ik moet hebben. Is er iemand die hier wat mee heeft gedaan die ik om advies kan vragen?

    Link 1:
    https://www.kufatec.com/en/handsfree...4-cabrio-33866

    Link 2
    https://www.kufatec.com/en/handsfree...lug-play-37881

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    25
    Posts
    135
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Telematic bluetoothmodule installeren

    Ik ben heb gekozen voor de 1e link. Het was opzich makkelijk te instaleren. Ik loop nu tegen een ding aan, namelijk dat de kunststof doos waar de module in zit de tapijt in de weg zit. doordat de doos er onder zit ligt het tapijt niet meer vlak.

    Is de tapijt van de auto's waarin dit vanuit de fabriek is geinstaleerd anders? Hoe kan ik dit oplossen? moet ik het foam weg snijden op een of andere manier? De ligging van de doos is wel goed op plek en dat verneem je ook bij het plaatsen. Hoor graag jullie mening.

  3. #3
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.915
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Telematic bluetoothmodule installeren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob0244 Bekijk Berichten
    Ik ben heb gekozen voor de 1e link. Het was opzich makkelijk te instaleren. Ik loop nu tegen een ding aan, namelijk dat de kunststof doos waar de module in zit de tapijt in de weg zit. doordat de doos er onder zit ligt het tapijt niet meer vlak.

    Is de tapijt van de auto's waarin dit vanuit de fabriek is geinstaleerd anders? Hoe kan ik dit oplossen? moet ik het foam weg snijden op een of andere manier? De ligging van de doos is wel goed op plek en dat verneem je ook bij het plaatsen. Hoor graag jullie mening.
    Orgineel
    Zit de Bluetooth in een uitsparing onder het vloerbedekking
    Omdat jou B6 dit niet heeft zul je dit er zelf uit moeten halen

    Check mijn topic even
    In het eerste bericht staan allemaal linkjes
    Zo ook naar het inbouwen van een OEM Bluetooth

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •