Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Achterlampenhouder gefixt

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    25
    Posts
    135
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Achterruit zonnewering achteraf monteren

    Ik ben bezig met het instaleren van een achterruit zonnewering aleen loop tegen 1 ding aan. Namelijk de zekering van de module. Is dit op de amperage na, een geheel andere zekering als die van de knop? Er is ook weinig over dit te vinden. Hopelijk snapt iemand dit meer
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door rob0244; 06-02-23 om 18:00.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2020
    Leeftijd
    25
    Posts
    135
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Nieuw in de elektra (Help!)

    Hallo, ik ben nieuw in de wereld van elektra en zou ook graag meer weten hier over. Ik ben op zoek naar een bron om de juiste pin te kunnen vinden voor connectoren. Liefst geen reparatie kabels. Hoe kan ik achterhalen welke pin ik moet gebruiken bij een bepaalde connector? Ik kan mij voorstellen dat draaddikte een factor is.

    En heb ik een andere vraag.

    Ik ben op dit moment bezig met het instaleren van een zonnewering in de A4. ik lees op de tekening iets waar ik geen vinger op kan leggen wat dit precies is, namelijk een circuit breaker. Ik vermoed dat dit iets is van een zekering of relais. Wie kan mij helpen dit te identificeren wat het is? zie bijlage.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door rob0244; 07-02-23 om 16:27.

  3. #3
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.913
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw in de elektra (Help!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob0244 Bekijk Berichten