Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: A4 cabrio 2002 cabriokap bak, hendel kofferbak volledig afgebroken

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Leeftijd
    29
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard A4 cabrio 2002 cabriokap bak, hendel kofferbak volledig afgebroken

    Bij mijn Audi A4 cabrio uit 2002 is de cabriokap bak hendel in de kofferbak volledig afgebroken. Ik kan online niet zo snel een vervangend onderdeel vinden, heeft iemand enig idee waar deze (aftermarket evt.) te bestellen zijn?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    106
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 cabrio 2002 cabriokap bak, hendel kofferbak volledig afgebroken

    zul je moeten vinden op de sloop ergens. heb dit zelf bij mijn vorige cabrio ook gedaan. de cabrio B7 heeft ook dezelfde bak hendel. zou wel alles vervangen, is wel een werkje hoor

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    390
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: A4 cabrio 2002 cabriokap bak, hendel kofferbak volledig afgebroken

    Vraag me af of het wel de hendel is die afgebroken is, meestal is er wat van het "lift mechanisme" afgebroken.
    Ik heb 2 jaar geleden de hele lift uitgebouwd en gerepareerd a.d.h.v. een draadje hier op het forum waar een gedetailleerde beschrijving in stond.
    Even zoeken op het forum zou ik zeggen.
    Was wel een behoorlijke klus qua tijd, maar prima zelf te doen en een nieuwe is niet te betalen!

    Edit: hier is de link naar dat draadje.
    https://www.audiforum.nl/forum/model...t=#post1892005
    Laatst gewijzigd door EricW; 01-03-23 om 14:45.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Leeftijd
    29
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: A4 cabrio 2002 cabriokap bak, hendel kofferbak volledig afgebroken

    Het is niet het mechanisme wat bij mij afgebroken is. Als ik aan de kabel trek gaat de bak omhoog. Het is de plastic behuizing die van m'n kofferbak afgebroken is. De hele behuizing inclusief hendel ligt nu los in de kofferbak... Als ik aan alleen de behuizing kan komen die op de kofferbak geklikt zit denk ik dat ik het mechanisme zelf niet hoef te vervangen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •