Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 75

Onderwerp: a4 avant 2003 inleglijsten veranderen

  1. #21

    Standaard

    heb afgelopen week ook prijs opgevraagd van complete set incl asbak v + a en rond schakelpook. prijs was ook 345euro. heb zelfs uitdraai meegekregen met onderdeelnummers erop. denk dat deze prijs bij elke duitse dealer hetzelfde is. heb prijs opgevraagd bij audi in binzen (bij basel, maar dan nog net in duitsland).

  2. #22
    Audifreakje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    217
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard

    hoi hoi ik heb nog walnotenhouten inleglijsten... zijn daar liefhebbers voor, ik wil namelijk ook over op geborsteld aluminium. als er liefhebbers zijn wil ik wel een plaatje plaatsen morgen zodat jullie kunnen zien hoe de look is. oh ja het is de Quattro uitvoering dus met logo in het dashboard.
    ik heb een hele set.
    Audi A1-1.2 TFSI S-Editon - S1 Kuipstoelen - Led pakket - int/ext. Zwt/Chrm uitvoering
    Audi A1-1.4 TFSI 185-Excl. S-Edition - S1 Kuipstoelen - Full options - int/ext. Zwt/Grs uitvoering

  3. #23
    Audifreakje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    217
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard

    plaatjes staan in mijn album, intresse effe Pb-en
    Audi A1-1.2 TFSI S-Editon - S1 Kuipstoelen - Led pakket - int/ext. Zwt/Chrm uitvoering
    Audi A1-1.4 TFSI 185-Excl. S-Edition - S1 Kuipstoelen - Full options - int/ext. Zwt/Grs uitvoering

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjupergrover
    Ik heb ze ook net vervangen, die vier in de deuren is gewoon vooraan loswrikken met een schroevendraaiertje (met een doek er omheen) en dan voorzichtig lostrekken.
    Het zijn allemaal clips, behalve degene aan het eind (het smalste gedeelte) daar wit een weerhaak, dus eerst lostrekken en daarna naar voren schuiven.

    Die op het dashboard zitten geschroefd, daarvoor zal je iets meet los moeten halen. Als je de nieuwe strips goed bekijkt wijst het zich vanzelf waar de schroeven zitten.
    Bij mij zit de lijst rond de lichtschakelaar enorm vast. Dat gaat toch alleen om 2 schroeven M8? het lijkt alsof de boel vastgelijmd is. Daarnaast krijg ik de deksel van de asbak voor ook niet voor elkaar. Enige tips iemand?

    Groet,

    Camiel

  5. #25
    G@itP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roel 2
    heb afgelopen week ook prijs opgevraagd van complete set incl asbak v + a en rond schakelpook. prijs was ook 345euro. heb zelfs uitdraai meegekregen met onderdeelnummers erop. denk dat deze prijs bij elke duitse dealer hetzelfde is. heb prijs opgevraagd bij audi in binzen (bij basel, maar dan nog net in duitsland).
    Ik heb gisteren ook bij de duitse dealer in Nordhorn een set aluminium inleglijsten besteld. Moet echt toegeven super service die duitsers.
    Ze nemen alle tijd voor je om de verschillende onderdeelnummers bij elkaar te zoeken in de computer. Het maakt niet uit hoeveel vragen je hebt ze blijven super correct en klantvriendelijk. Daar kunnen de nederlandse stealers een voorbeeld aan nemen!

    Al met al was ik 249 euro kwijt voor de deurlijsten en de twee strips over het dashboard. (6 stuks totaal)
    Ik heb afgezien van de lijst bij de schakelpook en asbak, deze zijn namelijk uitgevoerd in mat zwart en dat vindt ik ook zeer mooi.
    Eindelijk kunnen die lelijke pianolak kunststof strips weg. Binnenkort zal ik wat pics omline zetten van het resultaat.


  6. #26
    Registered Abuser Bwlian's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    33
    Posts
    8.259
    Kudos
    10
    Land
    Land

    Standaard

    Dat is prachtig en veel sportiever dan dat hout

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G@itP
    Eindelijk kunnen die lelijke pianolak kunststof strips weg.
    Lijkt me niet echt hout te zijn. :wink:
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  8. Ad
  9. #28
    G@itP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desmett
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G@itP
    Eindelijk kunnen die lelijke pianolak kunststof strips weg.
    Lijkt me niet echt hout te zijn. :wink:
    Een piano is inderdaad van hout....

    Maar het waren inderdaad kunststof strips

  10. #29
    G@itP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Camiel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjupergrover
    Ik heb ze ook net vervangen, die vier in de deuren is gewoon vooraan loswrikken met een schroevendraaiertje (met een doek er omheen) en dan voorzichtig lostrekken.
    Het zijn allemaal clips, behalve degene aan het eind (het smalste gedeelte) daar wit een weerhaak, dus eerst lostrekken en daarna naar voren schuiven.

    Die op het dashboard zitten geschroefd, daarvoor zal je iets meet los moeten halen. Als je de nieuwe strips goed bekijkt wijst het zich vanzelf waar de schroeven zitten.
    Bij mij zit de lijst rond de lichtschakelaar enorm vast. Dat gaat toch alleen om 2 schroeven M8? het lijkt alsof de boel vastgelijmd is. Daarnaast krijg ik de deksel van de asbak voor ook niet voor elkaar. Enige tips iemand?

    Groet,

    Camiel
    Hopelijk heb je hier wat aan voor de asbak:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  11. #30
    Audifreakje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    217
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard

    he het is nog gelukt met de dealer in nordhorn zie ik...? mooi..!

    als er nog liefhebbers zijn voor een asbak(bij dashboard) deksel (1 din) ik heb er nog één liggen nieuw.
    Audi A1-1.2 TFSI S-Editon - S1 Kuipstoelen - Led pakket - int/ext. Zwt/Chrm uitvoering
    Audi A1-1.4 TFSI 185-Excl. S-Edition - S1 Kuipstoelen - Full options - int/ext. Zwt/Grs uitvoering

  12. #31
    Audifreakje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    217
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard

    IN GEBORSTELD ALUMINIUM ..! als ie bv gekrast is bij je.. of andere beschadigingen.. of als je juiste alleen een asbakdeksel zoekt.. email me dan even.

    gr. charly
    Audi A1-1.2 TFSI S-Editon - S1 Kuipstoelen - Led pakket - int/ext. Zwt/Chrm uitvoering
    Audi A1-1.4 TFSI 185-Excl. S-Edition - S1 Kuipstoelen - Full options - int/ext. Zwt/Grs uitvoering

  13. #32
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.184
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    hoe heet deze soort strip deze vind ik ook mooi zitten bij mij in
    boven het dashbord lijkt ie wat lichter , komt door de zon.
    bij de deur is goed kwa kleur irl.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  14. #33

  15. #34
    G@itP's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    179
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Net geplaatst

    Zo ik heb ze net geplaatst, was zeer eenvoudig, alle deuren binnen 10 minuten gedaan. Deze zijn zoals al eerder gezegd geclipt, en aan één uiteinde zit een weerhaakje.

    Het deel rondom de lichtschakelaar zit niet met twee maar met drie schroeven vast. De derde schroef is verstopt achter de schakelaar, deze moet er dus even uitgewipt worden samen met de hoogte verstelling.

    Het deel over het dashboard zit ook met drie schroeven vast, Eén aan de zijkant, twee onder het afdekdeel van de middenconsole. Dit deel kan gemakkelijk uitgetrokken worden.

    Al met al een goed uurtje werk, en een hele verbetering.

    Foto's staan in mijn album.

  16. #35

    Standaard

    Toevallig ben ik hier ook mee bezig.(alleen spuit ik ze zilver)
    Heb je misschien foto's van de oude lijst in het dashboard? Zodat ik weet waar de schroeven zitten.
    Gr.
    Marcel
    www.tdisite.nl
    A4 Avant 8E,metallic zwart, Xenon 8000K, 19 inch BBS CH ,volleder, 146.7PK, 308.4Nm

  17. #36
    jarrens's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2006
    Leeftijd
    48
    Posts
    931
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard

    Boutjes zitten boven het middenconsole, even het bovenste gedeelte eraf wippen deze zit vast gedrukt op twee rubber dopjes.

    hier een foto van mijn lijstjes, ik had alu (heb ik zelfs nog hier te koop aangeboden!) verkocht voor 165 euro, zelf carbon gescoord op e-Bay.de.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi Q7 3.0TDI met HARTOG kuurtje...

  18. #37

    Standaard

    Nice!
    Ik zal morgen even kijken of ik ze eruit kan krijgen.
    De deurlijsten heb ik al gespoten. Vind het zelf wel goed gelukt.
    http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DVUJT6UVC.jpg
    Gr.
    Marcel
    www.tdisite.nl
    A4 Avant 8E,metallic zwart, Xenon 8000K, 19 inch BBS CH ,volleder, 146.7PK, 308.4Nm

  19. #38

    Standaard

    Hallo, ik wil ook graag aluminium strips.
    Maar rond mijn versnellingspook heb ik helemaal geen afdekplaat, is gewoon zwart kunstof ( zie foto )
    http://img204.imageshack.us/img204/9205/imgp0493xt1.jpg

    Als ik nu in Nordhorn bij de dealer een hele set in aluminium bestel moet ik dan ook een stuk (plexiglas?) kopen voor rond de versnellingspook ?
    Of komt zo'n set incl de afdekplaten ?

  20. #39

    Standaard

    Ik heb ze zelf zilver gespoten.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Gr.
    Marcel
    www.tdisite.nl
    A4 Avant 8E,metallic zwart, Xenon 8000K, 19 inch BBS CH ,volleder, 146.7PK, 308.4Nm

  21. #40

    Standaard

    Ja dat is opzich ook een heel goed idee, en vooral goedkoop !

    Hoe zit het dan met rondom je versnellingspook ? kan het niet goed zien op de foto.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •